.full-width-5f0fd66fbe652 { min-height:100px; padding:0px 0 0px; margin-bottom:0px; background-color:#fdb813; } #background-layer--5f0fd66fbe652 { background-position:left top; background-repeat:repeat; ; } .full-width-5f0fd66fbe652 .mk-fancy-title.pattern-style span, .full-width-5f0fd66fbe652 .mk-blog-view-all { background-color: #fdb813 !important; }

Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru de mai jos.

IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:

  • satisfacția clientului;
  • a fi întreprinzător;
  • integritatea;
  • respectul persoanelor și angajamentelor;
  • transparență;
  • apartenența la grup;

Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ.
Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!

ASISTENT PIESE DE SCHIMB pentru departamentul PIESE DE SCHIMB din Mogoşoaia

RESPONSABILITĂŢI

  •  Oferă informații despre piese de schimb și service clienților care vin în magazinele de piese de schimb;
  • Întocmește bonuri de comandă pentru plata facturilor și le trimite la semnat superiorului ierarhic;
  • Identifică comenzile sosite și anunță telefonic clienții, comunică restul sumei de plată;
  • Menține relația cu departamentul Contabil asupra încasărilor, situației cont client și avansuri;
  • Predă rapoarte săptamânale privind cifra de afaceri, superiorului ierarhic și departamentului Contabil;
  • Întocmeste rapoarte lunare (închiderea de lună) și trimite actele necesare superiorului ierarhic și departamentului contabil;
  • Se preocupă de arhivarea fizică și electronică a documentelor emise și se preocupă continuu de îmbunătățirea organizării documentelor și a circulației lor;
  • Înregistrează facturi de achiziție în sistemul de gestiune;
  • Întocmește și arhivează dosare intrări în stoc care se transmit catre departamentul Contabil;
  • Participă la inventare piese de schimb la nivel local.

CERINŢE

  • Studii finalizate, de preferat în domeniile economic sau tehnic;
  • Experientă într-un domeniu similar de minim 2 ani;
  • Experienţă de lucru cu clienţi şi furnizori;
  • Cunoştinţe avansate de operare PC – Word, Excel;
  • Cunoştinţe de limba engleză nivel mediu.

PROFIL CANDIDAT

  • Bună capacitate organizatorică;
  • Capacitate de analiză;
  • Bune abilități de comunicare.
.button-5f0fd66fc0b0a { margin-bottom: 15px; margin-top: 0px; min-width: 0px !important; } .button-5f0fd66fc0b0a { background-color:#858585; } .mk-button.button-5f0fd66fc0b0a.flat-dimension:hover { background-color:#252525 !important; }
.full-width-5f0fd66fbfdfe { min-height:100px; padding:10px 0 10px; margin-bottom:0px; background-color:#dddddd; } #background-layer--5f0fd66fbfdfe { background-position:left top; background-repeat:repeat; ; } .full-width-5f0fd66fbfdfe .mk-fancy-title.pattern-style span, .full-width-5f0fd66fbfdfe .mk-blog-view-all { background-color: #dddddd !important; }
.full-width-5f0fd66fc0fee { min-height:10px; padding:10px 0 10px; margin-bottom:0px; } #background-layer--5f0fd66fc0fee { background-position:left top; background-repeat:repeat; ; }

Nume

E-mail

Telefon

Jobul pentru care aplicați

Scrisoare de intenție

Încarcă CV în format PDF

.full-width-5f0fd66fc1500 { min-height:100px; padding:10px 0 10px; margin-bottom:0px; background-color:#fdb813; } #background-layer--5f0fd66fc1500 { background-position:left top; background-repeat:repeat; ; } .full-width-5f0fd66fc1500 .mk-fancy-title.pattern-style span, .full-width-5f0fd66fc1500 .mk-blog-view-all { background-color: #fdb813 !important; }
Contact

Pentru orice fel de informații sau stabilirea unei întâlniri vă rugăm să ne contactați.

Start typing and press Enter to search