khun-logo

Cariere

HomeCariere

APLICĂ

Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru de mai jos.

IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:

           

Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ.
Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!

Specialist Produs Irigații

Specialist Produs Irigații

PE ZONELE: Ialomita, Arges, Dambovita, Ilfov, Constanta si Tulcea

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întocmeşte oferte comerciale, negociază cu clienţii şi le prezintă acestora documentaţia necesară;
  • Oferă suport şi asistentă pentru buna funcţionare a sistemelor de irigaţii;
  • Realizează proiectarea/design-ul sistemelor de irigaţii şi participă la montarea și punerea în funcțiune a acestora în teren;
  • Defineşte împreuna cu superiorul ierarhic strategia de promovare a sistemelor de irigaţii destinate domeniului agricol şi asigură procesul de vânzare al acestora;
  • Propune acţiuni de promovare a produselor (demonstraţii, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmăreşte periodic modul de funcţionare al sistemelor implementate la client;
  • Realizează rapoarte de activitate.

CERINŢE:

  • Studii superioare într-unul din domeniile: electric, mecanic, îmbunătăţiri funciare, agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului;
  • Experienţă în domeniul sistemelor de irigaţii – constituie avantaj;
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint, Autocad – constituie avantaj;
  • Permis de conducere categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic şi comercial;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare către client;
  • Abilităţi de negociere;
  • Autonomie şi spirit proactiv;
  • Disponibilitate pentru deplasare în țară;
  • Dinamism și forță de propunere.
Sef Atelier

Sef Atelier

PE ZONELE: Alexandria

RESPONSABILITĂŢI:

  • organizarea activității echipei;
  • recepția, repararea, livrarea sau ridicarea utilajelor clienților, prin coordonarea echipei de mecanici;
  • responsabil de garantarea siguranței și calității lucrărilor;
  • înregistrarea apelurilor clienților, efectuarea unui prediagnostic telefonic, pentru a organiza depanajul cu un minim de piese
    necesare;
  • controlarea și comunicarea dosarelor de pregătire și reparație pentru serviciul de facturare către clienți;
  • Întocmirea de rapoarte legate de activitatea de service către superiorul ierarhic.

CERINŢE:

  • Studii superioare în domeniul tehnic, agricol
  • Experiență în domeniul reparațiilor mecanice, electrice, hidraulice;
  • Experiență în management și organizare a lucrului unei echipe;
  • Limba Engleză nivel mediu;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic și comercial;
  • Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi și activitățile specifice agriculturii;
  • Persoană analitică, autodidact;
  • Organizare, seriozitate, rigurozitate, ambiție și creativitate strategică;
  • Disponibilitate la deplasări în țară și în străinatate.
Mecanic Service Utilaje Agricole

Mecanic Service Utilaje Agricole

PE ZONELE: Toate judetele tarii

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întreţine şi repară utilajele agricole, conform indicaţiilor superiorului ierarhic.
  • Completează zilnic ordinele de misiune.
  • Informează şi consultă superiorul ierarhic când se constată o problemă deosebită la o reparaţie.
  • Participă direct la activități de marketing, târguri, expoziții, demonstrații.

CERINȚE:

  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/ construcţii/ auto de minim 1 an;
  • Cunoştinţe temeinice de mecanică, hidraulică şi electrică;
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe medii de limba engleză;
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.

PROFIL CANDIDAT:

  • Calificare de mecanic agricol/auto.
  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/construcţii/auto de minim 1 an
  • Cunoştinţe bune de mecanică, hidraulică şi electrică
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj
  • Cunoştinţe medii de limba engleză
Specialist Stoc Management Piese de Schimb

Specialist Stoc Management Piese de Schimb

PE ZONELE: Mogoșoaia

RESPONSABILITĂŢI

o Studii superioare finalizate, de preferat în domeniile economic sau administrativ;
o Experiență relevantă în activitatea de piese de schimb și gestiune a stocurilor;
o Cunoștințe avansate ale suitei MS Office, in special Excel si PowerPoint;
o Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional, scris și vorbit.
o Responsabil și cu o bună capacitate organizatorică;
o Abilități solide de comunicare și atitudine orientată către client;
o Rigurozitate și atenție la detalii;
o Capacitate de analiză și proactivitate

Profil candidat:

o Se asigură de procesul de achiziție al pieselor de schimb de la furnizori;
o Realizează propunerile de aprovizionare cu piese de schimb, pentru depozitul central cât și pentru agențiile din teritoriu;
o Se asigură de calitatea stocurilor prin monitorizarea indicatorilor de performanță specifici și propune soluții de optimizare a
gestiunii stocurilor;
o Gestionează retururile punctuale cât și anuale, de piese de schimb către furnizori și propune acțiuni specifice pentru a
asigura componenta optimă a stocurilor;
o Asigură procesarea corectă și in timp util a creditelor de piese de schimb, către furnizori;
o Se asigură de raportărille specifice activității piese de schimb necesare în interiorul societății și către instituțiile de profil
externe (achiziții intracomunitare, etc.);
o Oferă suport direct cât și prin sesiuni de formare dedicate, privind gestiunea eficientă a stocurilor în teritoriu;
o Realizează vizite în regiuni cu scopul de a răspunde nevoilor locale și de a propune soluțiile adecvate.

Specialist Marketing Post- Vânzare

Specialist Marketing Post- Vânzare

PE ZONELE: Mogoșoaia

RESPONSABILITĂŢI

o Studii superioare (marketing, economie, comunicare);
o Experiență relevantă în marketing (strategii, mix de marketing, studii de piață, dezvoltare și promovare produs, creare campanii, raportare și interpretare
rezultate) – minim 4 ani;
o Experiență în marketing post-vanzare – constituie un avantaj;
o Cunoștințe operare PC: MS Office (Excel, Word, Power Point) – nivel avansat;
o Limba engleză – minim nivel mediu;
o Spirit creativ, cu o bună adaptare a gândirii de lucru la nevoile clienților;
o Organizare și spirit analitic;
o Dorința de a-și îmbunătăți continuu competențele de lucru, de a evolua

Profil candidat:

o Participă la atingerea obiectivelor post-vânzare, propunând și creând acțiuni de marketing și promovare ținand cont de piața, de concurență, de ofertele
furnizorilor dedicați, fiind atent la necesarul și așteptările clienților;
o Definește împreună cu superiorul ierarhic strategia de promovare piese și service și asigură suport în procesul de promovare și vânzare;
o Analizează piața de piese de schimb și service cu scopul de a crea și/sau optimiza campaniile marketing de service și piese de schimb ale IPSO;
o Monitorizează acțiunile de marketing ale concurenței cu scopul îmbunătățirii tacticilor de marketing interne;
o Concepe rapoarte și metode de măsurare ale performanței activităților de marketing;
o Furnizează rapoarte necesare activităților operaționale;
o Contribuie activ la crearea, implementarea și promovarea în piață a produselor și serviciilor din portofoliul companiei;
o Participare la evenimente clienți, târguri de specialitate (după caz);
o Susține cresterea vânzărilor prin dezvoltarea de noi canale de vânzare/promovare sau prin identificarea de noi oportunități de vânzare produse și servicii
în urma studiilor de piață realizate și/sau informațiilor transmise de către echipele de vânzări.

Administrator Garantii

Administrator Garantii

PE ZONELE: Craiova

RESPONSABILITĂŢI

  • Verifică dosarele de garanţii primite și validează perioada de garanție;
  • Validează timpii de manoperă efectuați;
  • Asigură suport privind acceptarea sau refuzul garanției şi validează comenzile de piese în garanţie;
  • Urmăreşte desfăşurarea PIP (Product Improvement Program);
  • Intocmeşte cererile de garanţie on line şi cererile de rambursare PIP online;
  • Efectuează operaţiunile de audit intern şi extern pentru piesele schimbate în garanție.

Profil candidat:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență de 2 ani într-un domeniu similar;
  • Cunoștințe avansate de operare calculator, pachet Microsoft Office;
  • Cunoștințe medii de limba engleză;
  • Responsabilitate, organizare, punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate;
  • Atitudine orientată către client, corectitudine profesională și rigurozitate
Specialist Produs Tractoare si Combine

Specialist Produs Tractoare si Combine

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI

  • Analiza ofertei complete de produs propusa de furnizor(i)/ partener(i), caracteristicile tehnice și comerciale, prețurile precum și aplicațiile ;
  • Redactarea și completarea integrală a fiselor de comandă pentru furnizori după modelul prestabilit ;
  • Pregătirea negocierilor cu furnizorii a diferitelor condiții comerciale și a prețurilor, discount-urilor, termenelor de livrare, condițiilor de plată, etc ;
  • Analiza și cunoașterea concurenței și a gamei de produse/ prețuri ;
  • Redactarea și actualizarea listei de prețuri sintetizată conținând produsele și dotările destinate comercianților și directorilor regionali (atât în fișele prestabilite tip .xls cât și în CRM + ERP) ;
  • Redactarea descrierilor tehnice / fisa de produs sintetizata in limba romana (si engleza la cerere) destinata echipei comerciale ;
  • Asigurarea și organizarea formărilor interne pentru echipele comerciale ;
  • Susținerea vânzătorilor și participarea, la cererea acestora, la discuțiile tehnice, la menționarea avantajelor produselor în raport cu concurența, pe teren împreună cu clienții .

Profil candidat:

  • Studii în domeniul mașini agricole / inginerie mecanică +electromecanică / marketing;
  • Experiență/cunoștințe de marketing sau comerciale în domeniul utilajelor sau echipamentelor agricole – constituie un mare avantaj;
  • Experiență practică în fermă vegetală (experiență practică utilaje agricole + lucrări în câmp) – constituie un mare avantaj;
  • Limba engleză la nivel avansat obligatoriu ;
  • Cunoștințe foarte bune PC – Excel, PowerPoint;
  • Permis de conducere – categoria B ;
  • Persoană analitică, autodidactă, entuziastă, energică, proactivă ;
  • Organizare, seriozitate, rigurozitate;
  • Disponibilitate la deplasări în țară și în străinătate.
Tehnician Irigatii

Tehnician Irigatii

PE ZONELE: toate judetele tarii

RESPONSABILITĂŢI

o Oferă clienților suport și asistență tehnică pentru buna funcționare a sistemelor de irigații;
o Participă la montarea și punerea în funcțiune a sistemelor de irigații în teren;
o Participă la acțiunile de promovare a produselor (demonstrații, evenimente, târguri, publicitate);
o Urmarește periodic modul de funcționare al sistemelor implementate la client;
o Realizează intervenții tehnice

Profil candidat:

o Studii medii / superioare, de preferință în îmbunătățiri funciare, agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului;
o Experiența în domeniul sistemelor de irigații/ tehnic – constituie un avantaj;
o Cunoștinte tehnice de bază în domeniul motoarelor termice și a motoarelor electrice;
o Capacitatea de citi o schema de montaj și/sau schemă electrică;
o Cunoștințe elementare de hidraulică (pompe, electroventile, supape comandate hidraulic);
o Disponibilitate pentru deplasări;
o Limba engleza – nivel mediu (documentația tehnica este în limba engleză);
o Permis de conducere categoria B.

Consilier Piese de Schimb & Call Center

Consilier Piese de Schimb & Call Center

PE ZONELE: Tecuci

RESPONSABILITĂŢI

o Consilierea clienţilor în vederea achiziţiilor de piese de schimb;
o Urmărirea activităţii de gestiune a mărfii;
o Preluarea şi soluţionarea apelurilor clienţilor
o Urmărirea comenzilor şi informarea clienţilor cu privire la data de livrare a pieselor;

Profil candidat:

o Studii tehnice de specialitate sau în domeniul tehnic;
o Cunoştinţe privind programe de identificare piese sau alte programe de gestiune;
o Cunoştinţe medii de limba engleză;
o Cunoştinţe de operare PC
o Bune abilităţi de comunicare şi orientare către clienţi;
o Persoană dornică de a învăţa lucruri noi;

Tehnician Service

Tehnician Service

PE ZONELE: TOATE JUDEȚELE ȚĂRII

RESPONSABILITĂŢI

o Recepția echipamentelor, punerea lor în funcțiune și instruirea operatorilor care vor lucra cu ele;
o Deplasarea la sediul clientului pentru întreținerea echipamentelor;
o Diagnosticarea și reparația utilajelor, atunci când este cazul;
o Întocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparațiilor.

Profil candidat:

o Studii tehnice de specialitate;
o Cunoștințe solide de electrică și electronică, bune cunoștințe de mecanică și hidraulică;
o Experiență în domeniul diagnozelor electrice / electronice de minim 3 ani;
o Experiență în reparații utilaje agricole reprezintă un avantaj;
o Limba engleză la nivel mediu obligatoriu;
o Cunoștințe bune PC – Word, Excel, Outlook;
o Disponibilitate la deplasări;
o Dorință și curiozitate de a învăța echipamente și tehnologii noi;
o Seriozitate, spirit de inițiativă;
o Permis de conducere categoria B

Specialist Suport Comercial Implemente

Specialist Suport Comercial Implemente

PE ZONELE: Craiova, Mogoșoaia

Profil

o Studii în domeniul mașini agricole și agronomie – constituie avantaj;
o Experiență în vânzarea de mașini agricole și cunoștințe despre piața agricolă din România ;
o Experiență practică în fermă vegetală ( cu utilaje agricole + lucrări în camp ) – constituie un mare avantaj ;
o Limba engleză la nivel mediu;
o Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PPT;
o Permis de conducere – categoria B ;
o Persoană pasionată de a învăța lucruri noi, deschisă la diferite provocări profesionale ;
o Organizare, seriozitate, rigurozitate, ambiție și creativitate strategică

RESPONSABILITĂŢI

o Să își însușească informațiile despre produsele din portofoliul IPSO și să fie la curent cu acestea, să devină un expert regional cu privire
la gama completă de produse si opțiuni aferente;
o Oferă soluţii și suport comercial echipelor de vanzări din divizia de responsabilitate;
o Oferă consultantă tehnică și agronomică clienților împreună cu echipe locale privind achiziționarea produselor comercializate de companie;
o Menține o hartă a peisajului competitiv, dimensiunea și tendințele pieței. Identifică potențialul pieței din zona arondată și se preocupă de
câstigarea unor noi piețe;
o Propune conducerii soluții de îmbunătățire și/sau dezvoltare a activității în regiunea arondată;
o Întocmeşte rapoarte cu soluții tehnice și comerciale din teren, atât către echipele interne cât și către furnizor , unde este cazul;
o Întocmește rapoarte comerciale post-demonstrații;
o Participă la instruiri organizate de furnizori și efectuează apoi formări interne cu echipele comerciale zonale;
o Participă la Târguri, Demonstraţii, Expoziții.

Consilier Piese de Schimb

Consilier Piese de Schimb

PE ZONELE: Ulmeni

Profil

  • Experiență în interacțiunea cu clienții;
  • Abilități de utilizare a programelor de gestionare a informațiilor;
  • Nivel conversațional al limbii engleze;
  • Competențe de operare a calculatorului;
  • Abilități remarcabile de comunicare și orientare către clienți;
  • Dorință puternică de a învăța lucruri noi;
  • Viziune comercială.

RESPONSABILITĂŢI

  • Consilierea clienţilor în vederea achiziţiilor de piese de schimb;
  • Urmărirea activităţii de gestiune a mărfii;
  • Urmărirea comenzilor şi informarea clienţilor cu privire la data de livrare a pieselor;
  • Promovarea campaniilor de vânzare de piese și contactarea clienților