Cariere

HomeCariere

APLICĂ

Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru de mai jos.

IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:

           

Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ.
Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!

IT SERVICES SPECIALIST

IT SERVICES SPECIALIST

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

ACCOUNTABILITIES AND DELIVERABLES:

  • Responsible for IT services availability – cloud/data centers, connectivity, end-user computing and service desk – and continuous service improvement;
  • Drive customer service satisfaction, through metrics (cost, quality, controls and customer satisfaction) and key stakeholders performance feedback;
  • Supports identification and delivery of technical transformation projects related to cloud/datacentre, connectivity and IS services simplification and modernization.
  • Responsible for effective “end-to-end” service management processes to support a core ITIL operational model (e.g incident/problem/Change management);
  • Managing the service delivery relationships outsourced service providers;
  • Identification/remediation of information security vulnerabilities within the IT areas of operational responsibility;
  • Implement standardized information security policies, standards and processes;
  • Respond to significant security breaches, minimizing impact, facilitating timely recovery and document lessons learned within the region’s IS areas of operational responsibility;
  • Accountable for disaster recovery plan and part of business continuity management process.

QUALIFICATION CRITERIA:

  • Master degree or equivalent in Technology or Business related (considered a plus);
  • 5+ years of professional experience;
  • IT Technologies lifecycle and expertise for Datacenters/Cloud, connectivity , end-user computing and service desk;
  • Service implementation and operations (certifications considered a plus);
  • Proficiency in MS Office.
ASISTENT PIESE DE SCHIMB

ASISTENT PIESE DE SCHIMB

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Oferă informații despre piese de schimb și service clienților care vin în magazinele de piese de schimb;
  • Întocmește bonuri de comandă pentru plata facturilor și le trimite la semnat superiorului ierarhic;
  • Identifică comenzile sosite și anunță telefonic clienții, comunică restul sumei de plată;
  • Menține relația cu departamentul Contabil asupra încasărilor, situației cont client și avansuri;
  • Predă rapoarte săptamânale privind cifra de afaceri, superiorului ierarhic și departamentului Contabil;
  • Întocmeste rapoarte lunare (închiderea de lună) și trimite actele necesare superiorului ierarhic și departamentului contabil;
  • Se preocupă de arhivarea fizică și electronică a documentelor emise și se preocupă continuu de îmbunătățirea organizării documentelor și a circulației lor;
  • Înregistrează facturi de achiziție în sistemul de gestiune;
  • Întocmește și arhivează dosare intrări în stoc care se transmit catre departamentul Contabil;
  • Participă la inventare piese de schimb la nivel local si gestioneaza activitatea de showroom.

CERINŢE:

  • Studii finalizate, de preferat în domeniile economic sau tehnic;
  • Experientă într-un domeniu similar de minim 2 ani;
  • Experienţă de lucru cu clienţi şi furnizori;
  • Cunoştinţe avansate de operare PC – Word, Excel;
  • Cunoştinţe de limba engleză nivel mediu.

PROFIL CANDIDAT:

  • Bună capacitate organizatorică;
  • Capacitate de analiză;
  • Bune abilități de comunicare.
ASISTENT GARANȚII

ASISTENT GARANȚII

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Urmărește reparațiile în garanție, se asigură de primirea și corectitudinea documentelor necesare, transmite dosarul la furnizor și se asigură de primirea creditului aferent.
  • Asigură buna desfășurare a procesului de casare a pieselor înlocuite în garanție.
  • Oferă suport pentru returnarea pieselor remanufacturate (REMAN);
  • Efectuează raportări periodice pe principalii indicatori ai fluxului de garanție;

CERINŢE:

  • Studii superioare finalizate, de preferat în domeniile tehnic;
  • Experiență în activitatea de service Back-Office, constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de bază ale aplicațiilor MS Office;
  • Cunoștințe de limba engleză.

PROFIL CANDIDAT:

  • Persoană responsabilă, organizată, cu capacitate bună de adaptabilitate și dorință de autodepășire;
  • Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;
  • Profil analitic cu abilități foarte bune de relaționare.
CONSILIER PIESE DE SCHIMB SI SERVICE

CONSILIER PIESE DE SCHIMB SI SERVICE

PE ZONELE: TIMIȘOARA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Vinde piese de schimb şi service (contracte şi intervenţii) la sediul clientului în sectorul geografic alocat;
  • Organizează inspecţii şi verificări în câmp ale utilajelor agricole pentru clienţii care-i sunt arondaţi şi recomandă programarea acţiunilor de întreţinere a utilajelor;
  • Preia comenzile de piese de schimb de la clienţi şi le transmite oferte;
  • Prospectează piaţa, identifică clienţi noi şi ii fidelizează pe cei vechi;
  • Negociază, încheie şi urmăreste derularea contractului de vânzare;
  • Participă la târgurile locale şi naţionale şi la prezentări ale serviciilor şi produselor comercializate;
  • Realizează diverse raportări.

CERINŢE:

  • Studii de specialitate în domeniile mecanic, electric sau hidraulic;
  • Experienţă de minim 2 ani în vânzarea de piese de schimb sau alte produse cu caracter tehnic;
  • Cunoştinţe softuri identificare piese de schimb – constituie avantaj;
  • Cunoştinţe PC – nivel mediu;
  • Limba engleză obligatoriu – nivel mediu;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Ascultare activă;
  • Persoană serioasă, dornică de învăţare permanentă.
COORDONATOR TEHNIC

COORDONATOR TEHNIC

PE ZONELE: FETEȘTI

RESPONSABILITĂŢI:

  • Înregistrează apelurile clienților cu privire la cererile de reparație, garanție, punere în funcțiune și
    efectuează un pre-diagnostic telefonic pentru a organiza intervenția cu un minim de costuri;
  • Coordonează, informează şi motivează angajaţii din subordine în vederea obţinerii calităţii de cel
    mai bun ofertant de service din piață;
  • Planifică lucrările în atelier și în teren în vederea unei deserviri cât mai bune a clienților;
  • Planifică lucrările de punere în funcţiune şi întreţinere a utilajelor vândute către clienti;
  • Verifică și comunică clienților devizele de reparație si urmărește evoluția reparațiilor;
  • Monitorizează comportamentul clienților și urmărește satisfacția acestora prin soluționarea
    reclamațiilor.

CERINŢE:

  • Studii superioare în domeniul tehnic, de preferat în domeniul agricol;
  • Experiență în domeniul reparațiilor mecanice, electrice, hidraulice;
  • Experiență în management și organizare a lucrului unei de echipe;
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
  • Permis conducere categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Seriozitate, proactivitate și implicare în activitate;
  • Capacitate de auto-motivare;
  • Înțelegerea nevoilor clientului;
  • Abilități de negociere și conversaționale foarte bune;
  • Organizare și rigurozitate.
KEY ACCOUNT MANAGER

KEY ACCOUNT MANAGER

PE ZONELE: TIMIȘOARA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Dezvoltă și menține relația cu persoanele din top management și influentatori ai deciziei KA;
  • Identifică oportunitățile de creștere a CA pentru Vânzare și Post Vânzare;
  • Se asigură departamentul post vânzare local servește clientul la cel mai înalt standard de calitate al serviciilor;
  • Gestionează tot procesul de vânzare al echipamentelor și serviciilor atașate, de la ofertare până la contractare, conform procedurilor în vigoare;
  • Negociază și încheie contracte comerciale și de post vânzare adaptate fiecărui client, în limitele de competente date.

CERINŢE:

  • Studii superioare finalizate, de preferat în domeniul agricol;
  • Experiență în domeniul agri, vânzări, gestiune clienți KA;
  • Limba engleză – nivel avansat, alte limbi reprezintă un avantaj (GE, FR, IT);
  • Cunoștințe bune de operare calculator: MS Office, CRM, platforme web, aplicații mobile;
  • Permis de conducere categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Abilitați excelente de relaționare și negociere;
  • Spirit de echipă, proactivitate și atenție la detalii;
  • Bun organizator, autonom și responsabil.
SPECIALIST PRODUS IRIGAȚII

SPECIALIST PRODUS IRIGAȚII

PE ZONELE: TIMIȘOARA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întocmeşte oferte comerciale, negociază cu clienţii şi le prezintă acestora documentaţia necesară;
  • Oferă suport şi asistentă pentru buna funcţionare a sistemelor de irigaţii;
  • Realizează proiectarea/design-ul sistemelor de irigaţii şi participă la montarea și punerea în funcțiune a acestora în teren;
  • Defineşte împreuna cu superiorul ierarhic strategia de promovare a sistemelor de irigaţii destinate domeniului agricol şi asigură procesul de vânzare al acestora;
  • Propune acţiuni de promovare a produselor (demonstraţii, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmăreşte periodic modul de funcţionare al sistemelor implementate la client;
  • Realizează rapoarte de activitate.

CERINŢE:

  • Studii superioare într-unul din domeniile: electric, mecanic, îmbunătăţiri funciare, agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului;
  • Experienţă în domeniul sistemelor de irigaţii – constituie avantaj;
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint, Autocad – constituie avantaj;
  • Permis de conducere categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic şi comercial;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare către client;
  • Abilităţi de negociere;
  • Autonomie şi spirit proactiv;
  • Disponibilitate pentru deplasare în țară;
  • Dinamism și forță de propunere.
ADMINISTRATOR CLĂDIRE

ADMINISTRATOR CLĂDIRE

PE ZONELE: BRĂILA, CRAIOVA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Verifică periodic instalațiile electrice si sanitare;
  • Verifică periodic instalațiile de încălzire clădire si service;
  • Schimbă consumabilele care trebuie înlocuite;
  • Se implica in activitatea de curățenie exterioară a clădirilor si a parcărilor;
  • Întreține spatiile verzi din curtea interioară si din exteriorul acesteia;
  • Efectuează, cu ajutorul furnizorului extern de astfel de servicii, lucrările de deszăpezire a curții interioare si a intrărilor in curte;
  • Contactează compania cu care IPSO are o relație contractuală in cazul defecțiunilor pe care nu le poate rezolva;
  • Întocmește devize pentru reparații minore.

CERINŢE:

  • Experiență pe o poziție similară minim 2 ani;
  • Studii tehnice de specialitate în domeniul tehnic;
  • Certificare În domeniul electrica de întreținere – constituie avantaj;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Spirit de iniţiativă;
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Bun organizator.
SPECIALIST PRODUS

SPECIALIST PRODUS – IMPLEMENTE

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Analiza gamei complete de produs propusă de furnizor(i)/ partener(i), în special cunoașterea caracteristicilor tehnice și comerciale, precum și aplicațiile acestora;
  • Redactarea și completarea integrală a fișelor de comandă pentru furnizori după modelul prestabilit;
  • Pregătirea negocierilor cu furnizorii, a diferitelor condiții comerciale precum a prețurilor și termenelor de livrare, condițiilor de plata, etc.;
  • Analiza și cunoașterea concurenței și a gamei lor de produse, atât tehnic cât și din punct de vedere comercial;
  • Redactarea și actualizarea listei de prețuri sintetizată, conținând produsele și opțiunile acestora, destinate comercianților și directorilor regionali (atât in fișele prestabilite tip xls cât și în CRM + ERP);
  • Redactarea descrierilor tehnice / fișa de produs sintetizată în limba română (și engleză la cerere) destinată echipei comerciale;
  • Asigurarea și organizarea formărilor interne pentru echipele comerciale;
  • Susținerea vânzătorilor și participarea împreună pe teren la clienți key account în special, pentru discuții tehnice respectiv pentru evidențierea avantajelor produselor în raport cu produsele concurente.

CERINŢE:

  • Studii în domeniul mașini agricole / inginerie mecanică + electromecanică + cunoștințe agronomice constituie avantaj;
  • Experiență/cunoștinte de marketing și/sau comerciale în domeniul utilajelor sau echipamentelor pentru agricultura – constituie un mare avantaj;
  • Experiență practică în fermă vegetală (experiență practică cu utilaje agricole + lucrari în câmp) – constituie un mare avantaj;
  • Limba engleza la nivel avansat obligatoriu;
  • Cunoștințe foarte bune PC – Word, Excel, PowerPoint;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic și comercial;
  • Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi și activitățile specifice agriculturii;
  • Persoană analitică, autodidact;
  • Organizare, seriozitate, rigurozitate, ambiție și creativitate strategică;
  • Disponibilitate la deplasări în țară și în străinatate.
TEHNICIAN SERVICE UTILAJE AGRICOLE

TEHNICIAN SERVICE UTILAJE AGRICOLE

PE ZONELE: BACĂU, ROMAN, PIATRA NEAMȚ, IAȘI, ALEXANDRIA, ARAD, BRĂILA, CĂLĂRAȘI, CRAIOVA, CONSTANȚA, PITEȘTI, SATU-MARE, TÂRGU MUREȘ, TIMIȘOARA, CLUJ, FOCȘANI-TECUCI, BUZĂU

RESPONSABILITĂŢI:

  • Recepția echipamentelor, punerea lor în funcțiune și instruirea operatorilor care vor lucra cu ele
  • Deplasarea la sediul clientului pentru întreținerea echipamentelor
  • Diagnosticarea și reparația atunci când este cazul
  • Întocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparațiilor

PROFIL CANDIDAT:

  • Studii tehnice de specialitate
  • Cunoștințe solide de electrică și electronică
  • Cunoștințe bune de mecanică și hidraulică
  • Experiență în domeniul diagnozelor electrice / electronice de minim 3 ani
  • Experiență în reparații utilaje agricole reprezintă un avantaj
  • Limba engleză la nivel mediu obligatoriu
  • Cunoștințe bune PC – Word, Excel, Outlook
  • Disponibilitate la deplasări
  • Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi
  • Înclinație către domeniul tehnic, seriozitate, spirit de inițiativă
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.
MECANIC SERVICE UTILAJE AGRICOLE

MECANIC SERVICE UTILAJE AGRICOLE

PE ZONELE: MOGOȘOAIA, FETEȘTI, BRĂILA, ROMAN, TIMIȘOARA, ORADEA, CRAIOVA, TÂRGU MUREȘ

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întreţine şi repară utilajele agricole, conform indicaţiilor superiorului ierarhic.
  • Completează zilnic ordinele de misiune.
  • Informează şi consultă superiorul ierarhic când se constată o problemă deosebită la o reparaţie.
  • Participă direct la activități de marketing, târguri, expoziții, demonstrații.

CERINȚE:

  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/ construcţii/ auto de minim 1 an;
  • Cunoştinţe temeinice de mecanică, hidraulică şi electrică;
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe medii de limba engleză;
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.

PROFIL CANDIDAT:

  • Calificare de mecanic agricol/auto.
  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/construcţii/auto de minim 1 an
  • Cunoştinţe bune de mecanică, hidraulică şi electrică
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj
  • Cunoştinţe medii de limba engleză
TEHNICIAN IRIGAȚII

TEHNICIAN IRIGAȚII

PE ZONELE: BRĂILA, CRAIOVA  

RESPONSABILITĂŢI

  • Oferă suport și asistență pentru buna funcționare a sistemelor de irigații;
  • Participă la montarea și punerea în funcțiune a sistemelor de irigații în teren;
  • Participă la acțiunile de promovare a produselor (demonstrații, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmarește periodic modul de funcționare al sistemelor implementate la client;
  • Realizează intervenții tehnice.

Cerințe:

  • Studii – diplomă de bacalaureat (studii superioare într-unul din domeniile: îmbunătățiri funciare,
    agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului constituie un
    avantaj);
  • Cunoștinte tehnice de bază în domeniul motoarelor termice și a motoarelor electrice;
  • Capacitatea de citi o schema de montaj și/sau schemă electrică.
  • Cunoștințe elementare de hidraulică (pompe, electroventile, supape comandate hidraulic);
  • Experiența în domeniul sistemelor de irigații/ tehnic – constituie un avantaj;
  • Limba engleza – nivel mediu (Documentația tehnica este în limba engleză);
  • Cunoștințe de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint;
  • Permis de conducere categoria B.

Profil candidat:

  • Profil tehnic și comercial;
  • Înclinare către domeniul tehnic;
  • Abilități de comunicare și orientare către client;
  • Abilități de negociere;
  • Autonomie și proactivitate;
  • Disponibilitate pentru deplasare în țară (70 % din timp);
  • Atenție la detalii.