Cariere

HomeCariere

APLICĂ

Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru de mai jos.

IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:

           

Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ.
Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!

CONSILIER FINANȚARE

CONSILIER FINANȚARE

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Realizează ofertele şi schemele de finanţare;
  • Întocmeşte şi urmăreşte dosarele de creditare;
  • Redactează contracte şi emite facturi;
  • Urmăreşte contractele scadente şi încasările;
  • Gestionează corespondenţa şi documentele interne.

CERINŢE:

  • Studii medii sau superioare, de preferinţă economice;
  • Cunoştinţe avansate de MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Cunoştinţe medii de limba engleză – obligatoriu;
  • Experienţă in relaţii cu clienţii/administrare comercială – minim 1 an;
  • Cunoştinţe in domeniile vânzări/contabilitate/juridic;
  • Cunoştinţe in domeniul agriculturii (specificul agriculturii, culturi, producţii, preturi etc) – reprezintă un avantaj important.

PROFIL CANDIDAT:

  • Persoană organizată, riguroasă, structurată;
  • Simţ comercial şi capacitate de comunicare şi negociere;
  • Rigurozitate şi perseverentă;
  • Organizare şi autonomie.
ASISTENT SSM-SU-MEDIU

ASISTENT SSM-SU-MEDIU

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Colaborează cu terțe părți (colaboratori, consultanți, auditori externi) referitor la securitate, sănătate în muncă;
  • Urmărește efectuarea de instructaje specifice SSM și SU pentru angajații și colaboratorii clienților/furnizorilor/altor parteneri pe aria de lucru din incintele societății noastre;
  • Livrează echipament de protecție acolo unde este cazul;
  • Programează viitorii angajați la controlul medical de medicina muncii la angajare, cât și periodic;
  • Sprijin în întocmire acte financiare / contractuale pe zona de SSM, SU, Securitate, Mediu;
  • Întocmire rapoarte pe liste de echipamente și instalații necesare, rapoarte de kpi pe activitatea de SSM, SU, Mediu;
  • Întocmire la timp si corect a documentelor necesare (fise de aptitudini, fise de instruire, autorizații);
  • Sprijină Coordonatorul pentru diverse proiecte, controale din partea autorităților sau situații de urgență.

CERINŢE:

  • Certificat de absolvire curs Inspector SSM (obligatoriu);
  • Certificat de absolvire curs Cadru Tehnic PSI;
  • Studii superioare finalizate, de preferat în domeniul tehnic;
  • Cunoștințe de operare PC – Word, Excel, PowerPoint;
  • Cunoștințele de limba engleza nivel mediu;
  • Disponibilitate pentru deplasări la sediile din țară.

PROFIL CANDIDAT:

  • Bună capacitate organizatorică;
  • Gestionarea situațiilor de criză;
  • Capacitate de analiză;
  • Abilități de comunicare;
  • Atenție la detalii;
  • Dinamism și forță de propunere.
SPECIALIST PRODUS IRIGAȚII

SPECIALIST PRODUS IRIGAȚII

PE ZONELE: TIMIȘOARA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întocmeşte oferte comerciale, negociază cu clienţii şi le prezintă acestora documentaţia necesară;
  • Oferă suport şi asistentă pentru buna funcţionare a sistemelor de irigaţii;
  • Realizează proiectarea/design-ul sistemelor de irigaţii şi participă la montarea și punerea în funcțiune a acestora în teren;
  • Defineşte împreuna cu superiorul ierarhic strategia de promovare a sistemelor de irigaţii destinate domeniului agricol şi asigură procesul de vânzare al acestora;
  • Propune acţiuni de promovare a produselor (demonstraţii, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmăreşte periodic modul de funcţionare al sistemelor implementate la client;
  • Realizează rapoarte de activitate.

CERINŢE:

  • Studii superioare într-unul din domeniile: electric, mecanic, îmbunătăţiri funciare, agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului;
  • Experienţă în domeniul sistemelor de irigaţii – constituie avantaj;
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint, Autocad – constituie avantaj;
  • Permis de conducere categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic şi comercial;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare către client;
  • Abilităţi de negociere;
  • Autonomie şi spirit proactiv;
  • Disponibilitate pentru deplasare în țară;
  • Dinamism și forță de propunere.
ADMINISTRATOR CLĂDIRE

ADMINISTRATOR CLĂDIRE

PE ZONELE: BRĂILA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Verifică periodic instalațiile electrice si sanitare;
  • Verifică periodic instalațiile de încălzire clădire si service;
  • Schimbă consumabilele care trebuie înlocuite;
  • Se implica in activitatea de curățenie exterioară a clădirilor si a parcărilor;
  • Întreține spatiile verzi din curtea interioară si din exteriorul acesteia;
  • Efectuează, cu ajutorul furnizorului extern de astfel de servicii, lucrările de deszăpezire a curții interioare si a intrărilor in curte;
  • Contactează compania cu care IPSO are o relație contractuală in cazul defecțiunilor pe care nu le poate rezolva;
  • Întocmește devize pentru reparații minore.

CERINŢE:

  • Experiență pe o poziție similară minim 2 ani;
  • Studii tehnice de specialitate în domeniul tehnic;
  • Certificare În domeniul electrica de întreținere – constituie avantaj;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Spirit de iniţiativă;
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Bun organizator.
DIGITAL MARKETING SPECIALIST

DIGITAL MARKETING SPECIALIST

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Responsabil cu imaginea brandului companiei în mediul intern și în mediul extern al companiei;
  • Redactează și creează conținut text și vizualuri relevante pentru diferite medii conform planului de campanii și în linie cu branding-ul companiei;
  • Redactează script-ul pentru clipurile de promovare;
  • Identifica preferințele audiențelor de pe diverse canale de comunicare și adaptează mesajul în funcție de acestea;
  • Generează teme și idei pentru canalele de comunicare pe care le gestionăm;
  • Contribuie la strategia de comunicare și promovare a campaniilor online;
  • Creează campanii plătite social media, măsoară performanțele campaniilor și aduce îmbunătățiri;
  • Realizeazăverifică și aprobă broșurile, flyerele și alte materiale de promovare.

CERINŢE:

  • Cunoștințe foarte bune de limba română și engleză;
  • Experiență în realizarea de conținut;
  • Cunoștințe foarte bune PC – Word, Excel, PowerPoint;
  • Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de editare grafică (Ex: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign);
  • Cunoștințe medii de utilizare a unui program de editare video (Ex: Adobe Premiere);
  • Experiență profesională anterioară într-un rol similar /copywriting;
  • Experiență în utilizarea platformelor sociale (Facebook, Youtube, Instagram și LinkedIn);
  • Cunoștiinte agronomice sau cunoștințe de marketing și/sau comerciale în domeniul utilajelor sau echipamentelor pentru agricultură – constituie un avantaj.

PROFIL CANDIDAT:

  • Persoană analiticăautodidactă, creativă și cu o gândire out-of-the-box;
  • Autonom, organizat, atent la detalii;
  • Orientat spre soluții, proactiv;
  • Tech-savvy.
SPECIALIST STOC MANAGEMENT PIESE DE SCHIMB

SPECIALIST STOC MANAGEMENT PIESE DE SCHIMB

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Se asigură de procesul de achiziție al pieselor de schimb de la furnizori;
  • Realizează propunerile de aprovizionare cu piese de schimb, pentru depozitul central cât și pentru agențiile din teritoriu;
  • Se asigură de calitatea stocurilor prin monitorizarea indicatorilor de performanță specifici și propune soluții de optimizare a gestiunii stocurilor;
  • Gestionează retururile punctuale cât și anuale, de piese de schimb către furnizori și propune acțiuni specifice pentru a asigura componența optimă a stocurilor;
  • Asigură procesarea corectă și în timp util a creditor de piese de schimb, către furnizori.
  • Se asigură de raportarille specifice activității piese de schimb necesare în interiorul societății și către instituțiile de profil externe (aciziții Intracomunitare, etc.)
  • Oferă suport direct cât și prin sesiuni de formare dedicate, privind gestiunea eficientă a stocurilor în teritoriu.
  • Realizează vizite în regiuni cu scopul de a răspunde nevoilor locale și a de a propune soluțiile adecvate.

CERINŢE:

  • Studii superioare finalizate, de preferat în domeniile economic sau administrativ;
  • Experiență relevanță în activitatea de piese de schimb și gestiune a stocurilor;
  • Cunoștințe avansate ale suitei MS Office, în special Excel și PowerPoint;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional, scris și vorbit.

PROFIL CANDIDAT:

  • Responsabil și cu o bună capacitate organizatorică;
  • Abilități solide de comunicare și atitudine orientată către client;
  • Rigurozitate și atenție la detalii;
  • Capacitate de analiză și proactivitate;
SPECIALIST PRODUS

SPECIALIST PRODUS – IMPLEMENTE

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Analiza gamei complete de produs propusă de furnizor(i)/ partener(i), în special cunoașterea caracteristicilor tehnice și comerciale, precum și aplicațiile acestora;
  • Redactarea și completarea integrală a fișelor de comandă pentru furnizori după modelul prestabilit;
  • Pregătirea negocierilor cu furnizorii, a diferitelor condiții comerciale precum a prețurilor și termenelor de livrare, condițiilor de plata, etc.;
  • Analiza și cunoașterea concurenței și a gamei lor de produse, atât tehnic cât și din punct de vedere comercial;
  • Redactarea și actualizarea listei de prețuri sintetizată, conținând produsele și opțiunile acestora, destinate comercianților și directorilor regionali (atât in fișele prestabilite tip xls cât și în CRM + ERP);
  • Redactarea descrierilor tehnice / fișa de produs sintetizată în limba română (și engleză la cerere) destinată echipei comerciale;
  • Asigurarea și organizarea formărilor interne pentru echipele comerciale;
  • Susținerea vânzătorilor și participarea împreună pe teren la clienți key account în special, pentru discuții tehnice respectiv pentru evidențierea avantajelor produselor în raport cu produsele concurente.

CERINŢE:

  • Studii în domeniul mașini agricole / inginerie mecanică + electromecanică + cunoștințe agronomice constituie avantaj;
  • Experiență/cunoștinte de marketing și/sau comerciale în domeniul utilajelor sau echipamentelor pentru agricultura – constituie un mare avantaj;
  • Experiență practică în fermă vegetală (experiență practică cu utilaje agricole + lucrari în câmp) – constituie un mare avantaj;
  • Limba engleza la nivel avansat obligatoriu;
  • Cunoștințe foarte bune PC – Word, Excel, PowerPoint;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic și comercial;
  • Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi și activitățile specifice agriculturii;
  • Persoană analitică, autodidact;
  • Organizare, seriozitate, rigurozitate, ambiție și creativitate strategică;
  • Disponibilitate la deplasări în țară și în străinatate.
CONTABIL SENIOR

CONTABIL SENIOR

PE ZONELE: BUCUREȘTI

RESPONSABILITĂŢI:

  • Înregistrează facturi de livrări intracomunitare/achiziții intracomunitare/servicii intracomunitare;
  • Realizează activități legate de stocuri: descărcarea gestiunii piese de schimb și utilaje, justificare solduri conturi de stoc, reconcilieri;
  • Înregistrează facturi de cheltuieli;
  • Întocmește jurnale de vânzări – cumpărări
  • Declarații fiscale 100/300/390/394;
  • Înregistrează operațiuni în valută;
  • Înregistrează provizioane diverse.

CERINŢE:

  • Studii superioare de specialitate;
  • Experiență pe un post similar de minim 4 ani;
  • Cunoștințe solide de contabilitate și de legislație financiar – contabilă;
  • Cunoștințe solide de fiscalitate;
  • Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, programe de contabilitate);
  • Bună capacitate organizatorică;
  • Capacitate de analiză, capacitatea de a lucra atat în echipă dar si independent;
  • Experiență anterioară în operare/implementare ERP reprezintă un avantaj;
  • Comunicare în limba engleza –nivel mediu.

PROFIL CANDIDAT:

  • Bună capacitate organizatorică;
  • Capacitate de analiză;
  • Atenție și meticulozitate.
TEHNICIAN SERVICE UTILAJE AGRICOLE

TEHNICIAN SERVICE UTILAJE AGRICOLE

PE ZONELE: BACĂU, ROMAN, PIATRA NEAMȚ, IAȘI, ALEXANDRIA, ARAD, BRĂILA, CĂLĂRAȘI, CRAIOVA, CONSTANȚA, PITEȘTI, SATU-MARE, TÂRGU MUREȘ, TIMIȘOARA, CLUJ, FOCȘANI-TECUCI, BUZĂU

RESPONSABILITĂŢI:

  • Recepția echipamentelor, punerea lor în funcțiune și instruirea operatorilor care vor lucra cu ele
  • Deplasarea la sediul clientului pentru întreținerea echipamentelor
  • Diagnosticarea și reparația atunci când este cazul
  • Întocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparațiilor

PROFIL CANDIDAT:

  • Studii tehnice de specialitate
  • Cunoștințe solide de electrică și electronică
  • Cunoștințe bune de mecanică și hidraulică
  • Experiență în domeniul diagnozelor electrice / electronice de minim 3 ani
  • Experiență în reparații utilaje agricole reprezintă un avantaj
  • Limba engleză la nivel mediu obligatoriu
  • Cunoștințe bune PC – Word, Excel, Outlook
  • Disponibilitate la deplasări
  • Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi
  • Înclinație către domeniul tehnic, seriozitate, spirit de inițiativă
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.
MECANIC SERVICE UTILAJE AGRICOLE

MECANIC SERVICE UTILAJE AGRICOLE

PE ZONELE: MOGOȘOAIA, FETEȘTI, BRĂILA, ROMAN, TIMIȘOARA, ORADEA, CRAIOVA, TÂRGU MUREȘ

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întreţine şi repară utilajele agricole, conform indicaţiilor superiorului ierarhic.
  • Completează zilnic ordinele de misiune.
  • Informează şi consultă superiorul ierarhic când se constată o problemă deosebită la o reparaţie.
  • Participă direct la activități de marketing, târguri, expoziții, demonstrații.

CERINȚE:

  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/ construcţii/ auto de minim 1 an;
  • Cunoştinţe temeinice de mecanică, hidraulică şi electrică;
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe medii de limba engleză;
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.

PROFIL CANDIDAT:

  • Calificare de mecanic agricol/auto.
  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/construcţii/auto de minim 1 an
  • Cunoştinţe bune de mecanică, hidraulică şi electrică
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj
  • Cunoştinţe medii de limba engleză
ASISTENT COMERCIAL PIESE DE SCHIMB – CONTRACT 24 LUNI

ASISTENT COMERCIAL PIESE DE SCHIMB – CONTRACT 24 LUNI

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Preluarea și procesarea comenzilor zilnice ale dealerilor;
  • Verificarea disponibilității Pieselor de Schimb pentru rețeaua naționala de dealeri;
  • Asigurarea suportului operațional PdS pentru reteaua nationala de dealeri;
  • Pregătirea împreună cu echipa de magazineri și participarea la inventarele de Piese de Schimb din cadrul societății;
  • Întocmirea diverselor fișiere de urmărire a activității de Piese de Schimb;
  • Organizarea de sesiuni de formare pe fluxurile de lucru specifice;
  • Efectuarea analizei și a rapoartelor specifice privind stocurile dealerilor.

CERINŢE:

  • Studii superioare, de preferință profil economic sau tehnic;
  • Experiență de lucru cu aplicații de gestiune;
  • Cunoștințe solide de utilizare a pachetului MS Office, cunostinte avansate Excel;
  • Cunoștințe minime de gestiune a stocurilor;
  • Cunoştinţele de limba engleză la nivel mediu/scris și fluent/conversațional;
  • Experiența într-un domeniu similar constituie un avantaj.

PROFIL CANDIDAT:

  • Autonom, organizat;
  • Atenție la detalii;
  • Spirit de echipă.
TEHNICIAN IRIGAȚII

TEHNICIAN IRIGAȚII

PE ZONELE: BRĂILA, CRAIOVA  

RESPONSABILITĂŢI

  • Oferă suport și asistență pentru buna funcționare a sistemelor de irigații;
  • Participă la montarea și punerea în funcțiune a sistemelor de irigații în teren;
  • Participă la acțiunile de promovare a produselor (demonstrații, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmarește periodic modul de funcționare al sistemelor implementate la client;
  • Realizează intervenții tehnice.

Cerințe:

  • Studii – diplomă de bacalaureat (studii superioare într-unul din domeniile: îmbunătățiri funciare,
    agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului constituie un
    avantaj);
  • Cunoștinte tehnice de bază în domeniul motoarelor termice și a motoarelor electrice;
  • Capacitatea de citi o schema de montaj și/sau schemă electrică.
  • Cunoștințe elementare de hidraulică (pompe, electroventile, supape comandate hidraulic);
  • Experiența în domeniul sistemelor de irigații/ tehnic – constituie un avantaj;
  • Limba engleza – nivel mediu (Documentația tehnica este în limba engleză);
  • Cunoștințe de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint;
  • Permis de conducere categoria B.

Profil candidat:

  • Profil tehnic și comercial;
  • Înclinare către domeniul tehnic;
  • Abilități de comunicare și orientare către client;
  • Abilități de negociere;
  • Autonomie și proactivitate;
  • Disponibilitate pentru deplasare în țară (70 % din timp);
  • Atenție la detalii.
SPECIALIST FARMSIGHT

SPECIALIST FARMSIGHT

PE ZONELE: TIMIȘOARA ȘI BRĂILA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Ajuți la implementarea strategiei IPSO privind agricultura de precizie;
  • Ești specialist, intern și extern, pentru soluțiile digitale;
  • Oferi consultantă, expertiză și instruire pentru adoptarea noilor tehnologii, solutii, produse;
  • Participi activ la acțiuni de promovare a produselor (demonstrații, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmărești periodic modul de funcționare al soluțiilor implementate la clienți;
  • Realizezi rapoarte de activitate și propui imbunătățiri.

CERINŢE:

  • Studii superioare într-unul din domeniile: agricultură, IT sau tehnic;
  • Experiență în transmiterea informațiilor către utilizatorul final;
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoștințe bune de operare calculator: Pachet MS Office, programe de management al fermei, platforme web, aplicații mobile;
  • Permis de conducere categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Autonom, organizat;
  • Atenție la detalii;
  • Spirit de echipă.