khun-logo

Cariere

HomeCariere

APLICĂ

Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru de mai jos.

IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:

           

Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ.
Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!

Magaziner

Magaziner

PE ZONELE: MOGOSOAIA

ACCOUNTABILITIES AND DELIVERABLES:

  • Recepționează marfa primită, pe baza facturilor de la furnizor și verifică dacă corespunde din punct de vedere cantitativ și
    calitativ facturilor de import;
  • Întocmește Procesul Verbal de Recepție al mărfii; înregistrează diferențele și le comunică asistentului comercial pentru
    înregistrarea lor în sistem si comunicarea cu furnizorul;
  • Urmareste reclamațiile trimise catre furnizor pentru diferentele constatate la receptia marfii;
  • Aranjează piesele de schimb recepționate pe rafturi;
  • Eliberează piese de schimb către clienți pe baza cesiunilor si avizelor de expeditie;
  • Pregateste colete pentru expedierea pieselor de schimb la clienții direcți sau la sediile IPSO din țară
  • Face inventare periodice pe toate segmentele de piese și pregătește inventarul anual.

QUALIFICATION CRITERIA:

  • Studii medii, de preferință tehnice;
  • Experiență 2 ani pe un post similar;
  • Cunoștințe MS Office, în special programul Excel;
  • Cunoștințe de lucru în programe specifice de gestiune;
  • Cunoștințe minime de gestiune a unui stoc.
  • Autonom, organizat;
  • Atenție la detalii;
  • Spirit de echipă.
Consilier Piese De Schimb Si Service

Consilier Piese De Schimb Si Service

PE ZONELE: TARGU MURES

RESPONSABILITĂŢI:

  • Vinde piese de schimb şi service (contracte şi intervenţii) la sediul clientului în sectorul geografic alocat;
  • Organizează inspecţii şi verificări în câmp ale utilajelor agricole pentru clienţii care-i sunt arondaţi şi recomandă programarea acţiunilor de întreţinere a utilajelor;
  • Preia comenzile de piese de schimb de la clienţi şi le transmite oferte;
  • Prospectează piaţa, identifică clienţi noi şi ii fidelizează pe cei vechi;
  • Negociază, încheie şi urmăreste derularea contractului de vânzare;
  • Participă la târgurile locale şi naţionale şi la prezentări ale serviciilor şi produselor comercializate;
  • Realizează diverse raportări.

CERINŢE:

  • Studii de specialitate în domeniile mecanic, electric sau hidraulic;
  • Experienţă de minim 2 ani în vânzarea de piese de schimb sau alte produse cu caracter tehnic;
  • Cunoştinţe softuri identificare piese de schimb – constituie avantaj;
  • Cunoştinţe PC – nivel mediu;
  • Limba engleză obligatoriu – nivel mediu;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Ascultare activă;
  • Persoană serioasă, dornică de învăţare permanentă.
Specialist Produs Irigații

Specialist Produs Irigații

PE ZONELE: Ialomita, Arges, Dambovita, Ilfov

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întocmeşte oferte comerciale, negociază cu clienţii şi le prezintă acestora documentaţia necesară;
  • Oferă suport şi asistentă pentru buna funcţionare a sistemelor de irigaţii;
  • Realizează proiectarea/design-ul sistemelor de irigaţii şi participă la montarea și punerea în funcțiune a acestora în teren;
  • Defineşte împreuna cu superiorul ierarhic strategia de promovare a sistemelor de irigaţii destinate domeniului agricol şi asigură procesul de vânzare al acestora;
  • Propune acţiuni de promovare a produselor (demonstraţii, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmăreşte periodic modul de funcţionare al sistemelor implementate la client;
  • Realizează rapoarte de activitate.

CERINŢE:

  • Studii superioare într-unul din domeniile: electric, mecanic, îmbunătăţiri funciare, agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului;
  • Experienţă în domeniul sistemelor de irigaţii – constituie avantaj;
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint, Autocad – constituie avantaj;
  • Permis de conducere categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic şi comercial;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare către client;
  • Abilităţi de negociere;
  • Autonomie şi spirit proactiv;
  • Disponibilitate pentru deplasare în țară;
  • Dinamism și forță de propunere.
Specialist Produs

Specialist Produs – Implemente

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Analiza gamei complete de produs propusă de furnizor(i)/ partener(i), în special cunoașterea caracteristicilor tehnice și comerciale, precum și aplicațiile acestora;
  • Redactarea și completarea integrală a fișelor de comandă pentru furnizori după modelul prestabilit;
  • Pregătirea negocierilor cu furnizorii, a diferitelor condiții comerciale precum a prețurilor și termenelor de livrare, condițiilor de plata, etc.;
  • Analiza și cunoașterea concurenței și a gamei lor de produse, atât tehnic cât și din punct de vedere comercial;
  • Redactarea și actualizarea listei de prețuri sintetizată, conținând produsele și opțiunile acestora, destinate comercianților și directorilor regionali (atât in fișele prestabilite tip xls cât și în CRM + ERP);
  • Redactarea descrierilor tehnice / fișa de produs sintetizată în limba română (și engleză la cerere) destinată echipei comerciale;
  • Asigurarea și organizarea formărilor interne pentru echipele comerciale;
  • Susținerea vânzătorilor și participarea împreună pe teren la clienți key account în special, pentru discuții tehnice respectiv pentru evidențierea avantajelor produselor în raport cu produsele concurente.

CERINŢE:

  • Studii în domeniul mașini agricole / inginerie mecanică + electromecanică + cunoștințe agronomice constituie avantaj;
  • Experiență/cunoștinte de marketing și/sau comerciale în domeniul utilajelor sau echipamentelor pentru agricultura – constituie un mare avantaj;
  • Experiență practică în fermă vegetală (experiență practică cu utilaje agricole + lucrari în câmp) – constituie un mare avantaj;
  • Limba engleza la nivel avansat obligatoriu;
  • Cunoștințe foarte bune PC – Word, Excel, PowerPoint;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic și comercial;
  • Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi și activitățile specifice agriculturii;
  • Persoană analitică, autodidact;
  • Organizare, seriozitate, rigurozitate, ambiție și creativitate strategică;
  • Disponibilitate la deplasări în țară și în străinatate.
Mecanic Service Utilaje Agricole

Mecanic Service Utilaje Agricole

PE ZONELE: MOGOȘOAIA, FETEȘTI, BRĂILA, ROMAN, TIMIȘOARA, ORADEA, CRAIOVA, TÂRGU MUREȘ, CONSTANȚA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întreţine şi repară utilajele agricole, conform indicaţiilor superiorului ierarhic.
  • Completează zilnic ordinele de misiune.
  • Informează şi consultă superiorul ierarhic când se constată o problemă deosebită la o reparaţie.
  • Participă direct la activități de marketing, târguri, expoziții, demonstrații.

CERINȚE:

  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/ construcţii/ auto de minim 1 an;
  • Cunoştinţe temeinice de mecanică, hidraulică şi electrică;
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe medii de limba engleză;
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.

PROFIL CANDIDAT:

  • Calificare de mecanic agricol/auto.
  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/construcţii/auto de minim 1 an
  • Cunoştinţe bune de mecanică, hidraulică şi electrică
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj
  • Cunoştinţe medii de limba engleză
Junior Specialist Agricultura de Precizie

Junior Specialist Agricultura de Precizie

PE ZONELE: Mogoșoaia  

RESPONSABILITĂŢI

o Menține relația între specialiștii FarmSight și furnizori în vederea soluționării problemelor din teren și colaborează cu celelalte
departamente pentru a sprijini implementarea soluțiilor Agriculturii de Precizie;
o Își însușește cunoștințe în ceea ce privește tehnologia Agriculturii de Precizie;
o Urmărește periodic modul de funcționare al soluțiilor implementate la clienți;
o Urmărește constant și raportează procentul de realizare al indicatorilor de performanță;
o Recuperează feedback de la clienți în vederea îmbunătățirii calității serviciilor;
o Participă activ la acțiuni de promovare a produselor (evenimente, târguri).

Profil candidat:

o Studii superioare într-unul din domeniile: agricultură, IT, tehnic sau economic ;
o Experiență în transmiterea informațiilor;
o Limbă engleză-nivel mediu;
o Cunoștințe bune de operare calculator: Pachet MS Office, platforme web, aplicații mobile;
o Capacitatea de a lucra în echipă;
o Capacitate organizatorică, analiză si rigurozitate;
o Dorința și curiozitate de a învăța echipamente și tehnologii noi.

Specialist Stoc Management Piese de Schimb

Specialist Stoc Management Piese de Schimb

PE ZONELE: Mogoșoaia

RESPONSABILITĂŢI

o Studii superioare finalizate, de preferat în domeniile economic sau administrativ;
o Experiență relevantă în activitatea de piese de schimb și gestiune a stocurilor;
o Cunoștințe avansate ale suitei MS Office, in special Excel si PowerPoint;
o Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional, scris și vorbit.
o Responsabil și cu o bună capacitate organizatorică;
o Abilități solide de comunicare și atitudine orientată către client;
o Rigurozitate și atenție la detalii;
o Capacitate de analiză și proactivitate

Profil candidat:

o Se asigură de procesul de achiziție al pieselor de schimb de la furnizori;
o Realizează propunerile de aprovizionare cu piese de schimb, pentru depozitul central cât și pentru agențiile din teritoriu;
o Se asigură de calitatea stocurilor prin monitorizarea indicatorilor de performanță specifici și propune soluții de optimizare a
gestiunii stocurilor;
o Gestionează retururile punctuale cât și anuale, de piese de schimb către furnizori și propune acțiuni specifice pentru a
asigura componenta optimă a stocurilor;
o Asigură procesarea corectă și in timp util a creditelor de piese de schimb, către furnizori;
o Se asigură de raportărille specifice activității piese de schimb necesare în interiorul societății și către instituțiile de profil
externe (achiziții intracomunitare, etc.);
o Oferă suport direct cât și prin sesiuni de formare dedicate, privind gestiunea eficientă a stocurilor în teritoriu;
o Realizează vizite în regiuni cu scopul de a răspunde nevoilor locale și de a propune soluțiile adecvate.

Specialist Marketing Post- Vânzare

Specialist Marketing Post- Vânzare

PE ZONELE: Mogoșoaia

RESPONSABILITĂŢI

o Studii superioare (marketing, economie, comunicare);
o Experiență relevantă în marketing (strategii, mix de marketing, studii de piață, dezvoltare și promovare produs, creare campanii, raportare și interpretare
rezultate) – minim 4 ani;
o Experiență în marketing post-vanzare – constituie un avantaj;
o Cunoștințe operare PC: MS Office (Excel, Word, Power Point) – nivel avansat;
o Limba engleză – minim nivel mediu;
o Spirit creativ, cu o bună adaptare a gândirii de lucru la nevoile clienților;
o Organizare și spirit analitic;
o Dorința de a-și îmbunătăți continuu competențele de lucru, de a evolua

Profil candidat:

o Participă la atingerea obiectivelor post-vânzare, propunând și creând acțiuni de marketing și promovare ținand cont de piața, de concurență, de ofertele
furnizorilor dedicați, fiind atent la necesarul și așteptările clienților;
o Definește împreună cu superiorul ierarhic strategia de promovare piese și service și asigură suport în procesul de promovare și vânzare;
o Analizează piața de piese de schimb și service cu scopul de a crea și/sau optimiza campaniile marketing de service și piese de schimb ale IPSO;
o Monitorizează acțiunile de marketing ale concurenței cu scopul îmbunătățirii tacticilor de marketing interne;
o Concepe rapoarte și metode de măsurare ale performanței activităților de marketing;
o Furnizează rapoarte necesare activităților operaționale;
o Contribuie activ la crearea, implementarea și promovarea în piață a produselor și serviciilor din portofoliul companiei;
o Participare la evenimente clienți, târguri de specialitate (după caz);
o Susține cresterea vânzărilor prin dezvoltarea de noi canale de vânzare/promovare sau prin identificarea de noi oportunități de vânzare produse și servicii
în urma studiilor de piață realizate și/sau informațiilor transmise de către echipele de vânzări.

Demonstrator Utilaje Agricole

Demonstrator Utilaje Agricole

PE ZONELE: FETEȘTI, MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI

o Planifică și organizează prezentări și demonstrații cu echipa de vânzări sau cu operatorii;
o Execută, folosind utilajele societății, lucrările mecanizate agricole: recoltare, prelucrarea solului sau înființare și întreținere
a culturilor agricole;
o Cunoaște gama de produse și sustine echipa comerciala in timpul demonstratiilor
o Analizează și cunoaște concurența, precum și gama ei de produse;
o Deplasarea la sediul clientului pentru punerea echipamentelor în funcțiune și instruirea operatorilor, diagnosticare sau
reparatie, atunci cand este cazul.

Profil candidat:

o Studii superioare (in curs sau finalizate) în domeniul: tehnic / mașini agricole.
o Permis de conducere cat. B și permis TR (ar fi un plus)
o Experiență în manipularea echipamentelor agricole;
o Dorință și curiozitate de a învăța echipamente și tehnologii noi;
o Limba engleză la nivel mediu
o Disponibilitate la deplasări;

Specialist Service Implemente

Specialist Service Implemente

PE ZONELE: Fetești, Roman, Brăila, Târgu Mureș,
Timișoara, Oradea

RESPONSABILITĂŢI

o Oferă soluţii si suport tehnic la interventiile tehnice din divizia alocata;
o Menţine legătura cu furnizorul pentru solutionarea rapida a cazurilor in derulare ( diagnoze/garantii )
o Acordă sprijin pentru derularea programelor de imbunatatire lansate de furnizor;
o Realizează analize privind frecvenţa problemelor tehnice apărute la produse, si le documenteaza intr-o baza de date:
o Întocmeşte rapoarte tehnice către furnizori și rapoarte tehnice post-demonstratii – rapoarte interne
o Participă la instruiri organizate de furnizorii externi şi efectuează apoi formari interne cu echipele de service locale;
o Efectuează instructaje cu operatorii utilajelor;
o Participă la Târguri, Demonstraţii, Expoziții.

Profil candidat:

o Studii în domeniul masini agricole / inginerie mecanica + electromecanica, + cunostinte agronomice constituie avantaj;
o Experienţă pe un post similar sau în reparaţii utilaje grele – constituie avantaj;
o Experienta practica in ferma vegetala ( experienta practica cu utilaje agricole + lucrari in camp ) – constituie un mare
avantaj
o Limba engleză la nivel mediu;
o Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PPT;
o Permis de conducere – categoria B.
o Persoana pasionată de a invata lucruri noi, deschisa la diferite provocari profesionale.

Specialist Produs Service

Specialist Produs Service

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI

o Oferă soluţii la problemele tehnice din regiuni;
o Menţine legătura cu furnizorul pe parte tehnică;
o Acordă sprijin pentru derularea programelor de modernizare lansate de furnizor;
o Realizează analize privind frecvenţa problemelor tehnice apărute la produse;
o Întocmeşte rapoarte tehnice către furnizor;
o Participă la instruiri externe organizate de furnizorii externi şi efectuează instruiri interne cu tehnicienii de service;
o Efectuează instructaje cu operatorii utilajelor;
o Participă la Târguri, Demonstraţii, Expoziții.

Profil candidat:

o Studii superioare în domeniul tehnic;
o Cunoştinţe solide de mecanică, electrică și hidraulică;
o Experienţă pe un post similar sau în reparaţii utilaje grele – constituie avantaj;
o Limba engleză la nivel mediu obligatoriu;
o Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word;
o Permis de conducere – categoria B.
o Disponibilitate de deplasare pe teren;
o Persoana pasionată de mecanică sau electrică.

Asistent Administrare Vânzări

Asistent Administrare Vânzări

PE ZONELE: TIMIȘOARA

RESPONSABILITĂŢI

o Urmărirea derulării și administrarea contractelor de vânzare;
o Suport în pregatirea contractelor de vânzare cumpărare;
o Suport în pregătirea unor rapoarte legate de administrarea vânzărilor;
o Administrarea cererilior de transport și a contractelor de demonstrații;
o Suport pentru echipa de vânzări.

Profil candidat:

o Experiență de minim un an în domeniul administrativ;
o Cunoștințe medii de operare calculator (MS Office);
o Cunoștințe medii de limba engleză;
o Capacitate de muncă în echipă

Specialist Recrutare

Specialist Recrutare

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI

o Identifică cele mai potrivite canale pentru postarea anunțurilor de recrutare;
o Actualizează și ține evidența posturilor disponibile în cadrul companiei;
o Planifică și derulează procesele de selecție end to end pentru regiunea alocată (postare, filtrare cv-uri);
o Gestionarea bazei de date și comunicarea răspunsurilor către candidați în urma interviurilor de selecție;
o Creeaza continut captivant care sa ajute in dezvoltarea brandului de angajator prin campanii online si offline;
o Participă la evenimente de profil (târguri de cariere, prezentări în cadrul universităților, comunități profesionale).

Profil candidat:

o Studii superioare finalizate (de preferat, în domenii precum: Resurse Umane, Comunicare, Marketing);
o Experiență minim 2 ani pe un post similar;
o Bune cunoștințe operare PC (MS Office, utilizator avansat al platformelor social media);
o Cunoștințe de limba engleza nivel avansat;
o Capabil să lucreze cu sisteme de gestiune personal (Charisma, Talentsoft);
o Excelente abilități de comunicare, prezentare, planificare și organizare;
o Atenție la detalii, autonomie;
o Capacitatea de a lucra în echipă;
o Disponibilitate pentru deplasări.

Specialist Transporturi

Specialist Transporturi

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

Profil

o Studii superioare finalizate;
o Experiență în activitatea de logistică-transporturi constituie avantaj;
o Cunoștințe MS Office: Outlook;Excel;Word;PowerPoint;
o Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional, scris și vorbit;
o Responsabil și cu o bună capacitate organizatorică;
o Abilități solide de comunicare și negociere;
o Rigurozitate și atenție la detalii;
o Proactivitate și capacitate de analiză.

RESPONSABILITĂŢI

o Rolul principal al specialistului de transport este gestiunea transporturilor interne și internationale ;
o Organizarea/planificarea curselor de transport (transporturi interne /externe) în cele mai bune condiții cu respectarea calității
și a termenelor, cerute de standardele/exigențele IPSO ;
o Pregătirea comenzilor de transport și transmiterea informațiilor necesare către toate departamentele implicate;
o Asigură recepția documentelor privind transportul, verifică, întocmește documentele de plată necesare, semnează, transmite
Departamentelor / Colaboratorilor / Instituțiilor implicate și asigură arhivarea lor conform procedurilor interne ;
o Prestarea activității de sourcing permanent în vederea optimizării costurilor și îndeplinirea indicatorilor de eficiență prestabiliți;
o Menține o colaborare bună cu furnizorii de servicii de transport și soluționează reclamații livrari/claim-uri;
o Consilierea echipelor din regiuni pe toate fluxurile fizice și de documente specifice activității de transport ;
o Se asigură că documentează toate transporturile în sistemul de gestiune TMS (Transportation Management system)

Tehnician Service

Tehnician Service

PE ZONELE: TOATE JUDEȚELE ȚĂRII

RESPONSABILITĂŢI

o Recepția echipamentelor, punerea lor în funcțiune și instruirea operatorilor care vor lucra cu ele;
o Deplasarea la sediul clientului pentru întreținerea echipamentelor;
o Diagnosticarea și reparația utilajelor, atunci când este cazul;
o Întocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparațiilor.

Profil candidat:

o Studii tehnice de specialitate;
o Cunoștințe solide de electrică și electronică, bune cunoștințe de mecanică și hidraulică;
o Experiență în domeniul diagnozelor electrice / electronice de minim 3 ani;
o Experiență în reparații utilaje agricole reprezintă un avantaj;
o Limba engleză la nivel mediu obligatoriu;
o Cunoștințe bune PC – Word, Excel, Outlook;
o Disponibilitate la deplasări;
o Dorință și curiozitate de a învăța echipamente și tehnologii noi;
o Seriozitate, spirit de inițiativă;
o Permis de conducere categoria B

Specialist Administrare Post Vanzare

Specialist Administrare Post Vanzare

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI

o Se preocupă de preluarea și centralizarea contractelor post vânzare și a informațiilor specifice;
o Înregistrează contractele în sistemele de gestiune interne și în platformele furnizorilor;
o Urmărește și se asigură de executarea serviciilor specificate în contractele Post Vânzare;
o Ține în mod constant legătura cu reprezentanții dealerilor pentru a monitoriza situația contractelor la nivel local și a stabili
acțiunile necesare;
o Efectuează analize și raportări periodice pe principalii indicatori ai activității Post Vânzare

Profil candidat:

o Studii superioare finalizate, de preferat în domeniile economic sau administrativ;
o Experiență de minim doi ani în segmentul back-office & administrativ;
o Cunoștințe avansate ale suitei MS Office, în special Excel și PowerPoint;
o Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional, scris și vorbit.
o Responsabil și cu o bună capacitate organizatorică;
o Abilități solide de comunicare și atitudine orientată către client;
o Capacitate de analiză și proactivitate.

Specialist Suport Comercial Implemente

Specialist Suport Comercial Implemente

PE ZONELE: Roman, Brăila, Fetești, Târgu Mureș,
Timișoara, Oradea, Craiova, Mogoșoaia

Profil

o Studii în domeniul mașini agricole și agronomie – constituie avantaj;
o Experiență în vânzarea de mașini agricole și cunoștințe despre piața agricolă din România ;
o Experiență practică în fermă vegetală ( cu utilaje agricole + lucrări în camp ) – constituie un mare avantaj ;
o Limba engleză la nivel mediu;
o Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PPT;
o Permis de conducere – categoria B ;
o Persoană pasionată de a învăța lucruri noi, deschisă la diferite provocări profesionale ;
o Organizare, seriozitate, rigurozitate, ambiție și creativitate strategică

RESPONSABILITĂŢI

o Să își însușească informațiile despre produsele din portofoliul IPSO și să fie la curent cu acestea, să devină un expert regional cu privire
la gama completă de produse si opțiuni aferente;
o Oferă soluţii și suport comercial echipelor de vanzări din divizia de responsabilitate;
o Oferă consultantă tehnică și agronomică clienților împreună cu echipe locale privind achiziționarea produselor comercializate de companie;
o Menține o hartă a peisajului competitiv, dimensiunea și tendințele pieței. Identifică potențialul pieței din zona arondată și se preocupă de
câstigarea unor noi piețe;
o Propune conducerii soluții de îmbunătățire și/sau dezvoltare a activității în regiunea arondată;
o Întocmeşte rapoarte cu soluții tehnice și comerciale din teren, atât către echipele interne cât și către furnizor , unde este cazul;
o Întocmește rapoarte comerciale post-demonstrații;
o Participă la instruiri organizate de furnizori și efectuează apoi formări interne cu echipele comerciale zonale;
o Participă la Târguri, Demonstraţii, Expoziții.