APLICĂ
Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru de mai jos.
IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:
Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ.
Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!
SPECIALIST DIGITAL MARKETING
SPECIALIST DIGITAL MARKETING
PE ZONELE: MOGOȘOAIA (hibrid)
RESPONSABILITĂŢI:
- Responsabil cu imaginea companiei in mediul digital
- Redacteaza si creeaza continut de text relevante pentru diferite medii conform planului de campanii si in linie cu
branding-ul companiei si adaptate preferintelor audientelor - Propune vizualuri pentru postari pe care le lucreaza impreuna cu Grafic Designerul din cadrul companiei
- Redacteaza script-ul pentru clipurile de promovare realizate intern
- Genereaza teme si idei pentru canalele de comunicare pe care le gestionam, realizeaza, verifica continutul
pentru alte materiale de promovare - Contribuie la strategia de comunicare si de promovare a campaniilor online, masoara performantele campaniilor
PROFIL:
- Experienta in realizarea de continut, experienta profesionala anterioara intr-un rol similar /copywriting
- Experienta in utilizarea platformelor sociale (Facebook, Youtube, Instagram si LinkedIn)
- Cunostinte minime de utilizare a programelor de editare grafica (Ex: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe
InDesign) - Cunostinte medii de utilizare a unui program de editare video (Ex: Adobe Premiere) – constituie un avantaj
- Cunostinte foarte bune PC – Word, Excel, PowerPoint, cunostinte foarte bune de limba romana si engleza
- Cunostinte agronomice sau cunostinte de marketing in domeniul utilajelor agricole – constituie un avantaj
- Persoana analitica, autodidacta, creativ si cu o gandire out-of-the-box
- Autonom, organizat, atent la detalii
- Orientat spre solutii, proactiv.
SPECIALIST RECRUTARE SI EMPLOYER BRANDING
SPECIALIST RECRUTARE SI EMPLOYER
BRANDING
PE ZONELE: MOGOSOAIA (hibrid)
RESPONSABILITĂŢI:
- Identifica cele mai potrivite canale pentru postarea anunturilor de recrutare
- Actualizeaza si tine evidenta posturilor disponibile in cadrul companiei
- Planifica si deruleaza procesele de selectie end to end pentru regiunea alocata (postare, filtrare cv-uri)
- Gestionarea bazei de date si comunicarea raspunsurilor catre candidati in urma interviurilor de selectie
- Administreaza rețelele sociale Linkedin, Facebook, Instagram pentru continut de angajator
- Creeaza continut captivant care sa ajute in dezvoltarea brandului de angajator prin campanii online si offline
- Participa la evenimente de profil (targuri de cariere, prezentari in cadrul universitatilor, comunitati profesionale)
PROFIL:
- Studii superioare finalizate (de preferat, în domenii precum: Resurse Umane, Comunicare, Marketing)
- Experienta minim 2 ani pe un post similar
- Bune cunostinte operare PC (MS Office, utilizator avansat al platformelor social media)
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat
- Capabil sa lucreze cu sisteme de gestiune personal (Charisma, Talentsoft)
- Excelente abilitati de comunicare, prezentare, planificare şi organizare
- Atentie la detalii, autonomie
- Capacitatea de a lucra in echipa
- Disponibilitate pentru deplasari (mai putin de 20%)
ADMINISTRATOR CLĂDIRE
ADMINISTRATOR CLĂDIRE
PE ZONELE: CRAIOVA
RESPONSABILITĂŢI:
- Verifică periodic instalațiile electrice si sanitare;
- Verifică periodic instalațiile de încălzire clădire si service;
- Schimbă consumabilele care trebuie înlocuite;
- Se implica in activitatea de curățenie exterioară a clădirilor si a parcărilor;
- Întreține spatiile verzi din curtea interioară si din exteriorul acesteia;
- Efectuează, cu ajutorul furnizorului extern de astfel de servicii, lucrările de deszăpezire a curții interioare si a intrărilor in curte;
- Contactează compania cu care IPSO are o relație contractuală in cazul defecțiunilor pe care nu le poate rezolva;
- Întocmește devize pentru reparații minore.
CERINŢE:
- Experiență pe o poziție similară minim 2 ani;
- Studii tehnice de specialitate în domeniul tehnic;
- Certificare În domeniul electrica de întreținere – constituie avantaj;
- Permis de conducere – categoria B.
PROFIL CANDIDAT:
- Persoană responsabilă, organizată, punctualitate, seriozitate, proactivitate;
- Corectitudine profesională, rigurozitate;
- Spirit de iniţiativă si bun gospodar.
SPECIALIST ADMINISTRARE SI SALARIZARE
SPECIALIST ADMINISTRARE SI SALARIZARE
PE ZONELE: MOGOȘOAIA (HIBRID)
RESPONSABILITĂŢI:
- Administreaza procesul de angajare si de derulare a contractelor de munca (emitere, gestionare, arhivare)
- Participa la procesul de salarizare prin colectarea si centralizarea datelor
- Actualizeaza baza de date salariati in sistemele informatice
- Administreaza pachetul de beneficii acordate salariatilor companiei
- Se ocupa de emiterea si distribuirea de diverse documente pentru salariati (ex. adeverinte salariat, salariu)
- Realizeaza diverse rapoarte legate de activitatea de Resurse Umane
- Evalueaza impactul modificarilor legislative referitor la relatiile de munca asupra activitatii de administrare si
salarizare.
PROFIL:
- Minim studii medii, de preferat universitare
- Experienta minim 3 ani pe un post similar
- Buna cunoastere a legislatiei muncii in domeniul administrarii de personal si salarizarii
- Bune cunostinte operare PC (in special Excel)
- Cunostinte medii de limba engleza, optional nivel mediu limba franceza
- Capabil sa lucreze cu sisteme de gestiune personal (de preferat Charisma)
- Diplomatie, empatie, discretie
- Capacitate organizatorica, analiza, rigurozitate
- Atentie la detalii, autonomie
- Capacitatea de a lucra in echipa
HUMAN RESOURCES BUSINESS PARTNER
HUMAN RESOURCES BUSINESS PARTNER
PE ZONELE: SIBIU / BRASOV / TARGU MURES (hibrid)
RESPONSABILITĂŢI:
- Se asigura de implementarea strategiei de resurse umane in cadrul departamentelor pe care le deserveste
- Creeaza valoare prin sprijin in imbunatatirea abilitatilor de management si leadership ale conducatorilor de
departament / regiune - Sprijina managerii in activitatile legate de integrare, dezvoltare, identificare de talente, in procesul de
management al performantei sau in cel de compensatii si beneficii - Gestioneaza procesul de recrutare de la un cap la celalalt pentru dviziile partenere
- Defineste, implementeaza si monitorizeaza o varietate de programe de resurse umane cu scopul oferirii unei
bune experiente de lucru angajatilor.
PROFIL:
-
- 3 ani experienta ca Generalist HR sau HR Business Partner
alternativ, experienta ca si Coordonator /
Specialist pe una din ariile de Resurse Umane (L&D, C&B, Recrutare) de minim 5 ani
- Cunostinte de baza in legislatia muncii
- Studii universitare: economice/ business administration sau psihologie (de preferat)
- Experienta de dezvoltare organizationala si de management al schimbarii, de management al proiectelor
- Capacitatea de a prioritiza
- Abilitati de coaching si de facilitare, abilitati de construire de relatii, de influentare
- Orientare catre client
- Spirit de echipa
- Fluenta in comunicare in limba engleza.
- Bună capacitate organizatorică;
- Bune abilități de comunicare;
- Capacitate de analiză și proactivitate.
IT SERVICES SPECIALIST
IT SERVICES SPECIALIST
PE ZONELE: MOGOȘOAIA
ACCOUNTABILITIES AND DELIVERABLES:
- Responsible for IT services availability – cloud/data centers, connectivity, end-user computing and service desk – and continuous service improvement;
- Drive customer service satisfaction, through metrics (cost, quality, controls and customer satisfaction) and key stakeholders performance feedback;
- Supports identification and delivery of technical transformation projects related to cloud/datacentre, connectivity and IS services simplification and modernization.
- Responsible for effective “end-to-end” service management processes to support a core ITIL operational model (e.g incident/problem/Change management);
- Managing the service delivery relationships outsourced service providers;
- Identification/remediation of information security vulnerabilities within the IT areas of operational responsibility;
- Implement standardized information security policies, standards and processes;
- Respond to significant security breaches, minimizing impact, facilitating timely recovery and document lessons learned within the region’s IS areas of operational responsibility;
- Accountable for disaster recovery plan and part of business continuity management process.
QUALIFICATION CRITERIA:
- Master degree or equivalent in Technology or Business related (considered a plus);
- 5+ years of professional experience;
- IT Technologies lifecycle and expertise for Datacenters/Cloud, connectivity , end-user computing and service desk;
- Service implementation and operations (certifications considered a plus);
- Proficiency in MS Office.
CONSILIER PIESE DE SCHIMB SI SERVICE
CONSILIER PIESE DE SCHIMB SI SERVICE
PE ZONELE: OVIDIU
RESPONSABILITĂŢI:
- Vinde piese de schimb şi service (contracte şi intervenţii) la sediul clientului în sectorul geografic alocat;
- Organizează inspecţii şi verificări în câmp ale utilajelor agricole pentru clienţii care-i sunt arondaţi şi recomandă programarea acţiunilor de întreţinere a utilajelor;
- Preia comenzile de piese de schimb de la clienţi şi le transmite oferte;
- Prospectează piaţa, identifică clienţi noi şi ii fidelizează pe cei vechi;
- Negociază, încheie şi urmăreste derularea contractului de vânzare;
- Participă la târgurile locale şi naţionale şi la prezentări ale serviciilor şi produselor comercializate;
- Realizează diverse raportări.
CERINŢE:
- Studii de specialitate în domeniile mecanic, electric sau hidraulic;
- Experienţă de minim 2 ani în vânzarea de piese de schimb sau alte produse cu caracter tehnic;
- Cunoştinţe softuri identificare piese de schimb – constituie avantaj;
- Cunoştinţe PC – nivel mediu;
- Limba engleză obligatoriu – nivel mediu;
- Permis de conducere – categoria B.
PROFIL CANDIDAT:
- Abilităţi de comunicare şi negociere;
- Ascultare activă;
- Persoană serioasă, dornică de învăţare permanentă.
SPECIALIST PRODUS IRIGAȚII
SPECIALIST PRODUS IRIGAȚII
PE ZONELE: TIMIȘOARA
RESPONSABILITĂŢI:
- Întocmeşte oferte comerciale, negociază cu clienţii şi le prezintă acestora documentaţia necesară;
- Oferă suport şi asistentă pentru buna funcţionare a sistemelor de irigaţii;
- Realizează proiectarea/design-ul sistemelor de irigaţii şi participă la montarea și punerea în funcțiune a acestora în teren;
- Defineşte împreuna cu superiorul ierarhic strategia de promovare a sistemelor de irigaţii destinate domeniului agricol şi asigură procesul de vânzare al acestora;
- Propune acţiuni de promovare a produselor (demonstraţii, evenimente, târguri, publicitate);
- Urmăreşte periodic modul de funcţionare al sistemelor implementate la client;
- Realizează rapoarte de activitate.
CERINŢE:
- Studii superioare într-unul din domeniile: electric, mecanic, îmbunătăţiri funciare, agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului;
- Experienţă în domeniul sistemelor de irigaţii – constituie avantaj;
- Limba engleză – nivel mediu;
- Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint, Autocad – constituie avantaj;
- Permis de conducere categoria B.
PROFIL CANDIDAT:
- Profil tehnic şi comercial;
- Abilităţi de comunicare şi orientare către client;
- Abilităţi de negociere;
- Autonomie şi spirit proactiv;
- Disponibilitate pentru deplasare în țară;
- Dinamism și forță de propunere.
SPECIALIST PRODUS
SPECIALIST PRODUS – IMPLEMENTE
PE ZONELE: MOGOȘOAIA
RESPONSABILITĂŢI:
- Analiza gamei complete de produs propusă de furnizor(i)/ partener(i), în special cunoașterea caracteristicilor tehnice și comerciale, precum și aplicațiile acestora;
- Redactarea și completarea integrală a fișelor de comandă pentru furnizori după modelul prestabilit;
- Pregătirea negocierilor cu furnizorii, a diferitelor condiții comerciale precum a prețurilor și termenelor de livrare, condițiilor de plata, etc.;
- Analiza și cunoașterea concurenței și a gamei lor de produse, atât tehnic cât și din punct de vedere comercial;
- Redactarea și actualizarea listei de prețuri sintetizată, conținând produsele și opțiunile acestora, destinate comercianților și directorilor regionali (atât in fișele prestabilite tip xls cât și în CRM + ERP);
- Redactarea descrierilor tehnice / fișa de produs sintetizată în limba română (și engleză la cerere) destinată echipei comerciale;
- Asigurarea și organizarea formărilor interne pentru echipele comerciale;
- Susținerea vânzătorilor și participarea împreună pe teren la clienți key account în special, pentru discuții tehnice respectiv pentru evidențierea avantajelor produselor în raport cu produsele concurente.
CERINŢE:
- Studii în domeniul mașini agricole / inginerie mecanică + electromecanică + cunoștințe agronomice constituie avantaj;
- Experiență/cunoștinte de marketing și/sau comerciale în domeniul utilajelor sau echipamentelor pentru agricultura – constituie un mare avantaj;
- Experiență practică în fermă vegetală (experiență practică cu utilaje agricole + lucrari în câmp) – constituie un mare avantaj;
- Limba engleza la nivel avansat obligatoriu;
- Cunoștințe foarte bune PC – Word, Excel, PowerPoint;
- Permis de conducere – categoria B.
PROFIL CANDIDAT:
- Profil tehnic și comercial;
- Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi și activitățile specifice agriculturii;
- Persoană analitică, autodidact;
- Organizare, seriozitate, rigurozitate, ambiție și creativitate strategică;
- Disponibilitate la deplasări în țară și în străinatate.
TEHNICIAN SERVICE UTILAJE AGRICOLE
TEHNICIAN SERVICE UTILAJE AGRICOLE
PE ZONELE: BACĂU, ROMAN, PIATRA NEAMȚ, IAȘI, ALEXANDRIA, ARAD, BRĂILA, CĂLĂRAȘI, CRAIOVA, CONSTANȚA, PITEȘTI, SATU-MARE, TÂRGU MUREȘ, TIMIȘOARA, CLUJ, FOCȘANI-TECUCI, BUZĂU
RESPONSABILITĂŢI:
- Recepția echipamentelor, punerea lor în funcțiune și instruirea operatorilor care vor lucra cu ele
- Deplasarea la sediul clientului pentru întreținerea echipamentelor
- Diagnosticarea și reparația atunci când este cazul
- Întocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparațiilor
PROFIL CANDIDAT:
- Studii tehnice de specialitate
- Cunoștințe solide de electrică și electronică
- Cunoștințe bune de mecanică și hidraulică
- Experiență în domeniul diagnozelor electrice / electronice de minim 3 ani
- Experiență în reparații utilaje agricole reprezintă un avantaj
- Limba engleză la nivel mediu obligatoriu
- Cunoștințe bune PC – Word, Excel, Outlook
- Disponibilitate la deplasări
- Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi
- Înclinație către domeniul tehnic, seriozitate, spirit de inițiativă
- Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.
MECANIC SERVICE UTILAJE AGRICOLE
MECANIC SERVICE UTILAJE AGRICOLE
PE ZONELE: MOGOȘOAIA, FETEȘTI, BRĂILA, ROMAN, TIMIȘOARA, ORADEA, CRAIOVA, TÂRGU MUREȘ
RESPONSABILITĂŢI:
- Întreţine şi repară utilajele agricole, conform indicaţiilor superiorului ierarhic.
- Completează zilnic ordinele de misiune.
- Informează şi consultă superiorul ierarhic când se constată o problemă deosebită la o reparaţie.
- Participă direct la activități de marketing, târguri, expoziții, demonstrații.
CERINȚE:
- Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/ construcţii/ auto de minim 1 an;
- Cunoştinţe temeinice de mecanică, hidraulică şi electrică;
- Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj;
- Cunoştinţe medii de limba engleză;
- Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.
PROFIL CANDIDAT:
- Calificare de mecanic agricol/auto.
- Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/construcţii/auto de minim 1 an
- Cunoştinţe bune de mecanică, hidraulică şi electrică
- Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj
- Cunoştinţe medii de limba engleză
TEHNICIAN IRIGAȚII
TEHNICIAN IRIGAȚII
PE ZONELE: BRĂILA, CRAIOVA
RESPONSABILITĂŢI
- Oferă suport și asistență pentru buna funcționare a sistemelor de irigații;
- Participă la montarea și punerea în funcțiune a sistemelor de irigații în teren;
- Participă la acțiunile de promovare a produselor (demonstrații, evenimente, târguri, publicitate);
- Urmarește periodic modul de funcționare al sistemelor implementate la client;
- Realizează intervenții tehnice.
Cerințe:
- Studii – diplomă de bacalaureat (studii superioare într-unul din domeniile: îmbunătățiri funciare,
agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului constituie un
avantaj); - Cunoștinte tehnice de bază în domeniul motoarelor termice și a motoarelor electrice;
- Capacitatea de citi o schema de montaj și/sau schemă electrică.
- Cunoștințe elementare de hidraulică (pompe, electroventile, supape comandate hidraulic);
- Experiența în domeniul sistemelor de irigații/ tehnic – constituie un avantaj;
- Limba engleza – nivel mediu (Documentația tehnica este în limba engleză);
- Cunoștințe de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint;
- Permis de conducere categoria B.
Profil candidat:
- Profil tehnic și comercial;
- Înclinare către domeniul tehnic;
- Abilități de comunicare și orientare către client;
- Abilități de negociere;
- Autonomie și proactivitate;
- Disponibilitate pentru deplasare în țară (70 % din timp);
- Atenție la detalii.