Cariere

HomeCariere

APLICĂ

Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru de mai jos.

IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:

           

Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ.
Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!

SPECIALIST DIGITAL MARKETING

SPECIALIST DIGITAL MARKETING

PE ZONELE: MOGOȘOAIA (hibrid)

RESPONSABILITĂŢI:

  • Responsabil cu imaginea companiei in mediul digital
  • Redacteaza si creeaza continut de text relevante pentru diferite medii conform planului de campanii si in linie cu
    branding-ul companiei si adaptate preferintelor audientelor
  • Propune vizualuri pentru postari pe care le lucreaza impreuna cu Grafic Designerul din cadrul companiei
  • Redacteaza script-ul pentru clipurile de promovare realizate intern
  • Genereaza teme si idei pentru canalele de comunicare pe care le gestionam, realizeaza, verifica continutul
    pentru alte materiale de promovare
  • Contribuie la strategia de comunicare si de promovare a campaniilor online, masoara performantele campaniilor

PROFIL:

  • Experienta in realizarea de continut, experienta profesionala anterioara intr-un rol similar /copywriting
  • Experienta in utilizarea platformelor sociale (Facebook, Youtube, Instagram si LinkedIn)
  • Cunostinte minime de utilizare a programelor de editare grafica (Ex: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe
    InDesign)
  • Cunostinte medii de utilizare a unui program de editare video (Ex: Adobe Premiere) – constituie un avantaj
  • Cunostinte foarte bune PC – Word, Excel, PowerPoint, cunostinte foarte bune de limba romana si engleza
  • Cunostinte agronomice sau cunostinte de marketing in domeniul utilajelor agricole – constituie un avantaj
  • Persoana analitica, autodidacta, creativ si cu o gandire out-of-the-box
  • Autonom, organizat, atent la detalii
  • Orientat spre solutii, proactiv.
SPECIALIST RECRUTARE SI EMPLOYER BRANDING

SPECIALIST RECRUTARE SI EMPLOYER
BRANDING

PE ZONELE: MOGOSOAIA (hibrid)

RESPONSABILITĂŢI:

  • Identifica cele mai potrivite canale pentru postarea anunturilor de recrutare
  • Actualizeaza si tine evidenta posturilor disponibile in cadrul companiei
  • Planifica si deruleaza procesele de selectie end to end pentru regiunea alocata (postare, filtrare cv-uri)
  • Gestionarea bazei de date si comunicarea raspunsurilor catre candidati in urma interviurilor de selectie
  • Administreaza rețelele sociale Linkedin, Facebook, Instagram pentru continut de angajator
  • Creeaza continut captivant care sa ajute in dezvoltarea brandului de angajator prin campanii online si offline
  • Participa la evenimente de profil (targuri de cariere, prezentari in cadrul universitatilor, comunitati profesionale)

PROFIL:

  • Studii superioare finalizate (de preferat, în domenii precum: Resurse Umane, Comunicare, Marketing)
  • Experienta minim 2 ani pe un post similar
  • Bune cunostinte operare PC (MS Office, utilizator avansat al platformelor social media)
  • Cunostinte de limba engleza nivel avansat
  • Capabil sa lucreze cu sisteme de gestiune personal (Charisma, Talentsoft)
  • Excelente abilitati de comunicare, prezentare, planificare şi organizare
  • Atentie la detalii, autonomie
  • Capacitatea de a lucra in echipa
  • Disponibilitate pentru deplasari (mai putin de 20%)
ADMINISTRATOR CLĂDIRE

ADMINISTRATOR CLĂDIRE

PE ZONELE:  CRAIOVA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Verifică periodic instalațiile electrice si sanitare;
  • Verifică periodic instalațiile de încălzire clădire si service;
  • Schimbă consumabilele care trebuie înlocuite;
  • Se implica in activitatea de curățenie exterioară a clădirilor si a parcărilor;
  • Întreține spatiile verzi din curtea interioară si din exteriorul acesteia;
  • Efectuează, cu ajutorul furnizorului extern de astfel de servicii, lucrările de deszăpezire a curții interioare si a intrărilor in curte;
  • Contactează compania cu care IPSO are o relație contractuală in cazul defecțiunilor pe care nu le poate rezolva;
  • Întocmește devize pentru reparații minore.

CERINŢE:

  • Experiență pe o poziție similară minim 2 ani;
  • Studii tehnice de specialitate în domeniul tehnic;
  • Certificare În domeniul electrica de întreținere – constituie avantaj;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Persoană responsabilă, organizată, punctualitate, seriozitate, proactivitate;
  • Corectitudine profesională, rigurozitate;
  • Spirit de iniţiativă si bun gospodar.
SPECIALIST ADMINISTRARE SI SALARIZARE

SPECIALIST ADMINISTRARE SI SALARIZARE

PE ZONELE: MOGOȘOAIA (HIBRID)

RESPONSABILITĂŢI:

  • Administreaza procesul de angajare si de derulare a contractelor de munca (emitere, gestionare, arhivare)
  • Participa la procesul de salarizare prin colectarea si centralizarea datelor
  • Actualizeaza baza de date salariati in sistemele informatice
  • Administreaza pachetul de beneficii acordate salariatilor companiei
  • Se ocupa de emiterea si distribuirea de diverse documente pentru salariati (ex. adeverinte salariat, salariu)
  • Realizeaza diverse rapoarte legate de activitatea de Resurse Umane
  • Evalueaza impactul modificarilor legislative referitor la relatiile de munca asupra activitatii de administrare si
    salarizare.

PROFIL:

  • Minim studii medii, de preferat universitare
  • Experienta minim 3 ani pe un post similar
  • Buna cunoastere a legislatiei muncii in domeniul administrarii de personal si salarizarii
  • Bune cunostinte operare PC (in special Excel)
  • Cunostinte medii de limba engleza, optional nivel mediu limba franceza
  • Capabil sa lucreze cu sisteme de gestiune personal (de preferat Charisma)
  • Diplomatie, empatie, discretie
  • Capacitate organizatorica, analiza, rigurozitate
  • Atentie la detalii, autonomie
  • Capacitatea de a lucra in echipa
HUMAN RESOURCES BUSINESS PARTNER

HUMAN RESOURCES BUSINESS PARTNER

PE ZONELE: SIBIU / BRASOV / TARGU MURES (hibrid)

RESPONSABILITĂŢI:

  • Se asigura de implementarea strategiei de resurse umane in cadrul departamentelor pe care le deserveste
  • Creeaza valoare prin sprijin in imbunatatirea abilitatilor de management si leadership ale conducatorilor de
    departament / regiune
  • Sprijina managerii in activitatile legate de integrare, dezvoltare, identificare de talente, in procesul de
    management al performantei sau in cel de compensatii si beneficii
  • Gestioneaza procesul de recrutare de la un cap la celalalt pentru dviziile partenere
  • Defineste, implementeaza si monitorizeaza o varietate de programe de resurse umane cu scopul oferirii unei
    bune experiente de lucru angajatilor.

PROFIL:

    • 3 ani experienta ca Generalist HR sau HR Business Partner

alternativ, experienta ca si Coordonator /
Specialist pe una din ariile de Resurse Umane (L&D, C&B, Recrutare) de minim 5 ani

  • Cunostinte de baza in legislatia muncii
  • Studii universitare: economice/ business administration sau psihologie (de preferat)
  • Experienta de dezvoltare organizationala si de management al schimbarii, de management al proiectelor
  • Capacitatea de a prioritiza
  • Abilitati de coaching si de facilitare, abilitati de construire de relatii, de influentare
  • Orientare catre client
  • Spirit de echipa
  • Fluenta in comunicare in limba engleza.

 

  • Bună capacitate organizatorică;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Capacitate de analiză și proactivitate.
IT SERVICES SPECIALIST

IT SERVICES SPECIALIST

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

ACCOUNTABILITIES AND DELIVERABLES:

  • Responsible for IT services availability – cloud/data centers, connectivity, end-user computing and service desk – and continuous service improvement;
  • Drive customer service satisfaction, through metrics (cost, quality, controls and customer satisfaction) and key stakeholders performance feedback;
  • Supports identification and delivery of technical transformation projects related to cloud/datacentre, connectivity and IS services simplification and modernization.
  • Responsible for effective “end-to-end” service management processes to support a core ITIL operational model (e.g incident/problem/Change management);
  • Managing the service delivery relationships outsourced service providers;
  • Identification/remediation of information security vulnerabilities within the IT areas of operational responsibility;
  • Implement standardized information security policies, standards and processes;
  • Respond to significant security breaches, minimizing impact, facilitating timely recovery and document lessons learned within the region’s IS areas of operational responsibility;
  • Accountable for disaster recovery plan and part of business continuity management process.

QUALIFICATION CRITERIA:

  • Master degree or equivalent in Technology or Business related (considered a plus);
  • 5+ years of professional experience;
  • IT Technologies lifecycle and expertise for Datacenters/Cloud, connectivity , end-user computing and service desk;
  • Service implementation and operations (certifications considered a plus);
  • Proficiency in MS Office.
CONSILIER PIESE DE SCHIMB SI SERVICE

CONSILIER PIESE DE SCHIMB SI SERVICE

PE ZONELE: OVIDIU

RESPONSABILITĂŢI:

  • Vinde piese de schimb şi service (contracte şi intervenţii) la sediul clientului în sectorul geografic alocat;
  • Organizează inspecţii şi verificări în câmp ale utilajelor agricole pentru clienţii care-i sunt arondaţi şi recomandă programarea acţiunilor de întreţinere a utilajelor;
  • Preia comenzile de piese de schimb de la clienţi şi le transmite oferte;
  • Prospectează piaţa, identifică clienţi noi şi ii fidelizează pe cei vechi;
  • Negociază, încheie şi urmăreste derularea contractului de vânzare;
  • Participă la târgurile locale şi naţionale şi la prezentări ale serviciilor şi produselor comercializate;
  • Realizează diverse raportări.

CERINŢE:

  • Studii de specialitate în domeniile mecanic, electric sau hidraulic;
  • Experienţă de minim 2 ani în vânzarea de piese de schimb sau alte produse cu caracter tehnic;
  • Cunoştinţe softuri identificare piese de schimb – constituie avantaj;
  • Cunoştinţe PC – nivel mediu;
  • Limba engleză obligatoriu – nivel mediu;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Ascultare activă;
  • Persoană serioasă, dornică de învăţare permanentă.
SPECIALIST PRODUS IRIGAȚII

SPECIALIST PRODUS IRIGAȚII

PE ZONELE: TIMIȘOARA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întocmeşte oferte comerciale, negociază cu clienţii şi le prezintă acestora documentaţia necesară;
  • Oferă suport şi asistentă pentru buna funcţionare a sistemelor de irigaţii;
  • Realizează proiectarea/design-ul sistemelor de irigaţii şi participă la montarea și punerea în funcțiune a acestora în teren;
  • Defineşte împreuna cu superiorul ierarhic strategia de promovare a sistemelor de irigaţii destinate domeniului agricol şi asigură procesul de vânzare al acestora;
  • Propune acţiuni de promovare a produselor (demonstraţii, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmăreşte periodic modul de funcţionare al sistemelor implementate la client;
  • Realizează rapoarte de activitate.

CERINŢE:

  • Studii superioare într-unul din domeniile: electric, mecanic, îmbunătăţiri funciare, agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului;
  • Experienţă în domeniul sistemelor de irigaţii – constituie avantaj;
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoştinţe bune de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint, Autocad – constituie avantaj;
  • Permis de conducere categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic şi comercial;
  • Abilităţi de comunicare şi orientare către client;
  • Abilităţi de negociere;
  • Autonomie şi spirit proactiv;
  • Disponibilitate pentru deplasare în țară;
  • Dinamism și forță de propunere.
SPECIALIST PRODUS

SPECIALIST PRODUS – IMPLEMENTE

PE ZONELE: MOGOȘOAIA

RESPONSABILITĂŢI:

  • Analiza gamei complete de produs propusă de furnizor(i)/ partener(i), în special cunoașterea caracteristicilor tehnice și comerciale, precum și aplicațiile acestora;
  • Redactarea și completarea integrală a fișelor de comandă pentru furnizori după modelul prestabilit;
  • Pregătirea negocierilor cu furnizorii, a diferitelor condiții comerciale precum a prețurilor și termenelor de livrare, condițiilor de plata, etc.;
  • Analiza și cunoașterea concurenței și a gamei lor de produse, atât tehnic cât și din punct de vedere comercial;
  • Redactarea și actualizarea listei de prețuri sintetizată, conținând produsele și opțiunile acestora, destinate comercianților și directorilor regionali (atât in fișele prestabilite tip xls cât și în CRM + ERP);
  • Redactarea descrierilor tehnice / fișa de produs sintetizată în limba română (și engleză la cerere) destinată echipei comerciale;
  • Asigurarea și organizarea formărilor interne pentru echipele comerciale;
  • Susținerea vânzătorilor și participarea împreună pe teren la clienți key account în special, pentru discuții tehnice respectiv pentru evidențierea avantajelor produselor în raport cu produsele concurente.

CERINŢE:

  • Studii în domeniul mașini agricole / inginerie mecanică + electromecanică + cunoștințe agronomice constituie avantaj;
  • Experiență/cunoștinte de marketing și/sau comerciale în domeniul utilajelor sau echipamentelor pentru agricultura – constituie un mare avantaj;
  • Experiență practică în fermă vegetală (experiență practică cu utilaje agricole + lucrari în câmp) – constituie un mare avantaj;
  • Limba engleza la nivel avansat obligatoriu;
  • Cunoștințe foarte bune PC – Word, Excel, PowerPoint;
  • Permis de conducere – categoria B.

PROFIL CANDIDAT:

  • Profil tehnic și comercial;
  • Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi și activitățile specifice agriculturii;
  • Persoană analitică, autodidact;
  • Organizare, seriozitate, rigurozitate, ambiție și creativitate strategică;
  • Disponibilitate la deplasări în țară și în străinatate.
TEHNICIAN SERVICE UTILAJE AGRICOLE

TEHNICIAN SERVICE UTILAJE AGRICOLE

PE ZONELE: BACĂU, ROMAN, PIATRA NEAMȚ, IAȘI, ALEXANDRIA, ARAD, BRĂILA, CĂLĂRAȘI, CRAIOVA, CONSTANȚA, PITEȘTI, SATU-MARE, TÂRGU MUREȘ, TIMIȘOARA, CLUJ, FOCȘANI-TECUCI, BUZĂU

RESPONSABILITĂŢI:

  • Recepția echipamentelor, punerea lor în funcțiune și instruirea operatorilor care vor lucra cu ele
  • Deplasarea la sediul clientului pentru întreținerea echipamentelor
  • Diagnosticarea și reparația atunci când este cazul
  • Întocmirea necesarului de piese pentru efectuarea reparațiilor

PROFIL CANDIDAT:

  • Studii tehnice de specialitate
  • Cunoștințe solide de electrică și electronică
  • Cunoștințe bune de mecanică și hidraulică
  • Experiență în domeniul diagnozelor electrice / electronice de minim 3 ani
  • Experiență în reparații utilaje agricole reprezintă un avantaj
  • Limba engleză la nivel mediu obligatoriu
  • Cunoștințe bune PC – Word, Excel, Outlook
  • Disponibilitate la deplasări
  • Dorință și curiozitate de a învăța echipamente noi
  • Înclinație către domeniul tehnic, seriozitate, spirit de inițiativă
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.
MECANIC SERVICE UTILAJE AGRICOLE

MECANIC SERVICE UTILAJE AGRICOLE

PE ZONELE: MOGOȘOAIA, FETEȘTI, BRĂILA, ROMAN, TIMIȘOARA, ORADEA, CRAIOVA, TÂRGU MUREȘ

RESPONSABILITĂŢI:

  • Întreţine şi repară utilajele agricole, conform indicaţiilor superiorului ierarhic.
  • Completează zilnic ordinele de misiune.
  • Informează şi consultă superiorul ierarhic când se constată o problemă deosebită la o reparaţie.
  • Participă direct la activități de marketing, târguri, expoziții, demonstrații.

CERINȚE:

  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/ construcţii/ auto de minim 1 an;
  • Cunoştinţe temeinice de mecanică, hidraulică şi electrică;
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe medii de limba engleză;
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.

PROFIL CANDIDAT:

  • Calificare de mecanic agricol/auto.
  • Experienţă în domeniul reparaţiilor de utilaje agricole/construcţii/auto de minim 1 an
  • Cunoştinţe bune de mecanică, hidraulică şi electrică
  • Cunoştinţele privind programele de identificare piese şi programele de diagnoză constituie un avantaj
  • Cunoştinţe medii de limba engleză
TEHNICIAN IRIGAȚII

TEHNICIAN IRIGAȚII

PE ZONELE: BRĂILA, CRAIOVA  

RESPONSABILITĂŢI

  • Oferă suport și asistență pentru buna funcționare a sistemelor de irigații;
  • Participă la montarea și punerea în funcțiune a sistemelor de irigații în teren;
  • Participă la acțiunile de promovare a produselor (demonstrații, evenimente, târguri, publicitate);
  • Urmarește periodic modul de funcționare al sistemelor implementate la client;
  • Realizează intervenții tehnice.

Cerințe:

  • Studii – diplomă de bacalaureat (studii superioare într-unul din domeniile: îmbunătățiri funciare,
    agricultură, horticultură, inginerie economică în agricultură sau ingineria mediului constituie un
    avantaj);
  • Cunoștinte tehnice de bază în domeniul motoarelor termice și a motoarelor electrice;
  • Capacitatea de citi o schema de montaj și/sau schemă electrică.
  • Cunoștințe elementare de hidraulică (pompe, electroventile, supape comandate hidraulic);
  • Experiența în domeniul sistemelor de irigații/ tehnic – constituie un avantaj;
  • Limba engleza – nivel mediu (Documentația tehnica este în limba engleză);
  • Cunoștințe de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint;
  • Permis de conducere categoria B.

Profil candidat:

  • Profil tehnic și comercial;
  • Înclinare către domeniul tehnic;
  • Abilități de comunicare și orientare către client;
  • Abilități de negociere;
  • Autonomie și proactivitate;
  • Disponibilitate pentru deplasare în țară (70 % din timp);
  • Atenție la detalii.